Pas på med hvem i pisser på !

Diverse d.  14. september. 2020, skrevet af fuerzzz
Vist: 1485 gange.

fuerzzz
 
Bruger
Tilføjet:
14-09-2020 06:15:51
Svar/Indlæg:
219/60

Vil gerne høre her om nogen her på siden har født sig stødt eller generet af noget jeg har købt eller solgt eller bare talt om ?

Mener jeg nemlig ikke selv ;)

Grunden er at "søstersiden" som i sikkert kender, mener jeg er skadelig for siden. Og jeg har skrevet personligt til Thomas, og han fastholder at jeg skal være bannet for evigt, selvom der tit er spørgsmål hvor jeg virkelig har følt at jeg kunne hjælpe, men han forhindrer mig i at svare. 

I øvrigt er det min fødselsdag !

Men så: føler nogen her sig forulempet eller generet i at jeg er her ?

gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
14-09-2020 07:05:31
Svar/Indlæg:
5678/460

Tillykke med dagen 



CDCRenegade
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
14-09-2020 09:37:33
Svar/Indlæg:
1919/73

Hvorfor skal vi konstant hører om dine problemer med HOL?



Xoferif
 
Overclocker
Tilføjet:
14-09-2020 09:46:29
Svar/Indlæg:
464/7

#0 

Tillykke med dagen, og nej, har endnu ikke følt mig trådt over tæerne af dig, eller lignede.



loopdk
 
Superbruger
Tilføjet:
14-09-2020 11:06:42
Svar/Indlæg:
1351/206

Hvem er du



triedset
 
Ny Bruger
Tilføjet:
14-09-2020 11:08:22
Svar/Indlæg:
86/0

#4
Du kan kigge hans tråde igennem og danne dig et overblik :)



svedel77
 
Grafiker
Tilføjet:
14-09-2020 11:20:50
Svar/Indlæg:
2263/307

Tillykke med dagen. Bare du vil undlade at skrive lige efter din morgenfed og sixpack Brutalis bryg.



neemos
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
14-09-2020 11:28:14
Svar/Indlæg:
1129/307

#op
Jeg kan forestille mig når du sidder i din halvkoger, at du har fået skrevet noget som du sikkert ikke mener, men det ændrer jo ikke på at du får det skrevet.

Tag nu bare overskriften her - den lyder jo reelt som en trussel

Du skal lære at lade være med at poste når du sidder i de lettere luftlag - ellers ender det jo bare på samme måde herinde også.

Så for din og vores alles skyld -  stram op fremover, og vær lidt selvkritisk om hvad du poster.



FlyingHippo
 
Enthusiast
Tilføjet:
14-09-2020 15:38:10
Svar/Indlæg:
23/0

Kig på din overskrift. Det er den attitude der gør at du ikke er velkommen.



M.Beier
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
14-09-2020 20:17:04
Svar/Indlæg:
2084/124

Skriver ikke på vegne af hele crew;
Men nej, jeg har ikke bemærket nogen aktivitet i køb/salg fra dig hvor du har stødt andre..


Jeg har tilgengæld bemærket anden aktivitet, men det har du også fået privat-besked om når at det har været, og indtilvidere er det jo gået gnidningsfrit.

Når at det er sagt; Så bør du bruge soap-box markant mere, denne tråd hører ikke rigtig hjemme i diverse.

 

Dit forhold til Thomas har jeg intet med at gøre, så ønsker jeg ikke indblandet i - ser dog ikke HOL som en søster side.

 

Tillykke med fødselsdagen - og jeg synes iøvrigt at du er blevet bedre til at lægge en dæmper på når at der går lidt 'hat og briller' i den, den ros skal du have med :)

Du er ikke helt i mål, men mængden af indlæg der bliver deaktiveret er faldende.



Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
15-09-2020 05:52:45
Svar/Indlæg:
3661/82

#0

Problemet var din spam at alt muligt underlig og urellateret  og uansvageligt problem du kastede dig ud i og folk gad ikke have hol var din personligt blog om hvad er nu skete i dit liv og om du prioriteret at ny grafikkort over en gave til datterens foedsesldag.

Du gjorde ikke decidere noget direkte forkert men du er ligesom ham den gamle tosse onklen  der proeve at snige ind til en teenage fest. hele din adfaerd var blot pinligt, larmende og uoensket af rigtige mange

Naar folk decideret sider og laver scripts saa der filtrere dine indlaeg fra saa har du opnaaet noget motivation til at folk vil undgaa dig.

 

Refference til folk som ikke er helt inde i historien saa er lidt af den her:

Blokering debatten: https://www.hardwareonline.dk/...

Her er de hele special script til at skjule Fuerzzz indlaeg https://www.hardwareonline.dk/...

 

Du fik faktisk an ret fin forklaring i din egen traad.

Jeg citere the688 I fuldhed:

 

Det er det evindelige problem når man har et fællesskab med indbygget "fælles forståelse".

Det kræver at man forstår grundlæggende social interaktion.

Det er f.eks også tilladt for alle at gå i svømmehallen - men det betyder ikke at man så bare skal begynde at holde foredrag om sin fascination af Hitler når man står oppe på 10-meter vippen. Men der står jo i reglerne at alle har adgang, og der står ikke at man ikke må snakke når man er i svømmehallen...

Han ved det jo godt - det har stået på i årevis - men det handler mere om princippet, fordi "Jeg gør jo ikke noget forkert". Den her med "om det er relevant for andre" - det er normalt fuldstændigt indlysende for alle - men nogle mennesker mangler det der filter.

Ligesom små børn hvis forældre aldrig svarer - så begynder de bare at råbe højere, afprøve endnu flere grænser, og lave mere ballade. Fordi de vil jo have opmærksomhed, men mor og far sidder med hovedet i mobiltelefonen, og så får ungen bare stukket en tablet i hånden, og så undrer man sig 15 år senere når de kommer ud af skolerne og ikke forstår at alting ikke bare handler om dem, men at man skal tage hensyn til andre mennesker.

På samme måde som vi naturligvis bør tale pænt til utilpassede elementer, så må disse elementer jo også acceptere at andre menensker taler om dem, når de går ud i offentligheden. Vi andre mødes jo ikke et andet sted og siger "Jeez, sikke noget!" - vi mødes her og snakker her om tingene. Det er  en helt naturlig forudsætning for at ytre sig offentligt. Folk reagerer på det.

Når man så har oplevet det samme igen og igen i årevis, så løber tålmodigheden lige så stille ud. Når man bortviser nogen, og de så bare bruger deres tid på at finde måder at komme ind alligevel - hvad stiller man så op? 
--

Det er klart i din indlaeg at du har nogle social lags problemer det kom tit og ofte op i dine traade men som thomas navnet i ovenstaende linked traad. saa har du en tendens til at fyre det samme spoergsmaal  i en 3-5 version og derved bare spammer forummet op med ligegyldigt redundante indlaeg

og der er jo ikke kun ham der bringer det op

Allered her med din faengsels tur kom det op allerede som #3 at du allerede havde posted det foer

https://www.hardwareonline.dk/...

 

 

Jeg haaber det kan hjaelpe lidt paa indsigten saa du ikke hopper I samme situation igen paa hwt.dk



Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
15-09-2020 06:22:37
Svar/Indlæg:
3661/82

jeg proeve at lede efter traaden hvor du vaelger graffikort fremfor gave til datteren men har ikke fundet den endnu ( husker jeg forkert ?)

 

men fald over denne guldklump. et indlaeg alvet Foer du blev bannet omkring hvorfor dine indlaeg blev sletter. Allerede her var baade bruger og en moderator ude og fortaelle dig  hvad de handler om men istedet for at lytte saa forsaetter du blot helt samme stil hvilket medofrt dit ban. dit traad om hvorfor du var bannet hvor du kunne faa hele smoeren igen  og saa nu her paa hwt ogsaa.

https://www.hardwareonline.dk/...

Hvorfor opretter du traade naar det er klart at du alligevel ikke oensker nogen form form feedback ud over et ekko kammer ?
 

Jeg citere moderator:

Her er 3 simple retningslinjer:

Lad være med at fortælle alt og alle om dit alkohol- og/eller tobaksforbrug.

Lad være med konstant at skrive indlæg og tråde om øl/sprut o.lign.

Lad være med at skrive OT i alverdens tråde.

Dem har jeg som moderator lavet personligt til dig. Overhold dem. Indtil du gør det skal du ikke være i tvivl om at vi går "efter dig".
 

 

jeg vil ogsaa citer the688 igen:

"Plads til alle" betyder ikke at man kan komme til alle festerne, æde samtlige snacks de andre har haft med, og så skride inden oprydningen med alles tomme pant.

 

 



mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2020 12:46:21
Svar/Indlæg:
4217/223

Jeg er lidt spændt på hvornår han kommer online, og om han laver en ny "spam" tråd, eller om han svarer her



triedset
 
Ny Bruger
Tilføjet:
15-09-2020 12:49:28
Svar/Indlæg:
86/0

#12
Det er aldrig til at vide. Han kan finde på begge dele.
Jeg kan godt huske ham fra HOL. men vidste ikke hvad der skete med ham, men han blev pludselig stille. Nu ved jeg hvad der skete, så det er rart nok at få det på plads :)



zylichh
 
Superbruger
Tilføjet:
15-09-2020 20:53:34
Svar/Indlæg:
701/7

"Men så: føler nogen her sig forulempet eller generet i at jeg er her ?"

Ja, du er belastende og burde være hol.dk - Hwt har tidligere været for voksne fornuftige nørder og ikke konfirmander/useriøse tosser. Synes du ikke selv det er latterligt at oprette en tråd, hvor du vil bytte tomme flasker for en mus?

Alle dine indlæg om google, billige t-shirts, post-danmark - Jesus christ.

Hvis det var muligt, at deaktivere tråde oprettet af en specifik bruger, så ville du ryge som den første herfra.



mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2020 20:58:54
Svar/Indlæg:
4217/223

zylichh skrev d. 15-09-2020 20:53:34

"Hwt har tidligere været for voksne fornuftige nørder og ikke konfirmander/useriøse tosser."

arh hva?

Man kan altså sagtens finde useriøse tråde herinde. Dog erindrer jeg ikke at have set nogen så slemme i lang tid som han nu gør det til



Tyller
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2020 21:24:21
Svar/Indlæg:
106/3

 

zylichh skrev d. 15-09-2020 20:53:34

"Men så: føler nogen her sig forulempet eller generet i at jeg er her ?"

Ja, du er belastende og burde være hol.dk - Hwt har tidligere været for voksne fornuftige nørder og ikke konfirmander/useriøse tosser. Synes du ikke selv det er latterligt at oprette en tråd, hvor du vil bytte tomme flasker for en mus?

Alle dine indlæg om google, billige t-shirts, post-danmark - Jesus christ.

Hvis det var muligt, at deaktivere tråde oprettet af en specifik bruger, så ville du ryge som den første herfra.

👍



Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
16-09-2020 03:27:07
Svar/Indlæg:
3661/82

nu gaar jeg ind for at man lave sit forarbejde ret grundigt sa jeg kiggede sgimse lige din historik igennem

Her er et ret sjovt indlaeg af dine 

Hvor er du om 5 år?
https://www.hardwareonline.dk/...

indaleget er fra 2006 saa ca 14 aar sidne og allerede her sider ud og oeffer dig over hvor daarlgit det er at hele samfundet ikke blot er rettee ind efter dig og at du tog den forkerte uddanelse (igen du tager ikk selv ansvar her)

Du sider og oeffer over det mest almindelig selvansvar som at stille mad paa bordet

14 aar senere sider du stadigvaekg og oeffer dig over  hvordan du rent faktisk skal yde noget.

Du har INTET magtet at udrette med dit liv i de 14 aar tilgengaeld har du magtet at tage ret mange usaadvanlig dumme valgt og saa side og oeffe dig over at du ikke gaar straffrit for sprit koersel. at du skal betale dine forsikringer som du igan ikke var en voksen nok person til at haandtere selv

Du udstraaller i alle din indlaeg en person som aldrig er blevet voksen og selv med 14 extra i haanbagage og flere forklaringer til dig saa oeffer du igen videren uden at tage selv ansvar

 

Jeg flytteded til usa for ca 7 aar siden.

jeg har aldrig haft et problem med at faa et job fordi jeg var ret kendte for mine evner i D. men i USA var der ingen der kendte mig og min uddanelses papire paa  et mudret sprog og et ikke amerikans klingende naevn kan det vare en ret udfordring at  at faa et godt job igen.

men istedet for at side som dig of oeffe mig over hvordan livet nu virker saa tog jeg disse forhindring som udfordring.

foerst tog det knap et aar at faa mit greencard saa jeg kunne arbejde.  saa ud af de 7 aar er det relt set kun 6 jeg kunne bruge paa at rette op paa situations

 

Foerste tog jeg lynhuttigt et skod jobt hos walmart som bag lager dreng om natten selv om jeg var i mine midt 30' er. absolut ikke noget sjovt job og absolut ikke noget min noerde krop var god til. men jeg tog det fordi jeg ist at jeg matte have et amerikans firmat paa mit cv saa jeg i det mindste kan bevise at jeg kan foregaa mig fint  paa engelsk  i en virksomhed herovre

mens det stod paa tog jeg koerekort da det er lidt mere uoptimalt med cykel herovre. 

jeg valgte at faa lidt papire paa mien evner og tog min comptia a+ certificerings

der rykkede saal idt og jeg fik fat i en nyt job paa en elektronisk genbrugs virksomhed. hvor jeg fikses alt forskellige slags hardware computer. hifi anloeg og andre ting og solgte dem videre paa ebay.

Desvaere blev riksomhede op kobt og jeg blev afskediget da jeg var for "Dyr" i drift.

for ikke at have noge pause i mit cv fik jeg ent job som pizza udbringer hos dominoes. men jeg tog min

 network+ certificering.

med min network + certificering i haande lanede jeg kort efter et nyt IT related job indefor remote support og IT adminstration.

nu havde jeg vaeret ude af IT verden et pant paa ar saa der var mange aendringer jeg lige skulle lare men jeg formode da at faa en  stillings opgradering   men blev senre fyret paa steder pga ejene ikke mente jeg over holte vores procedure ( det var loegn og latin. min direkte chef var altid glad fordi jeg var den bedste til at foelge op paa mine sager). jeg tror vores eje havde en lidt skidt dag da han fyrede mig fordi jeg missed en enkelt email der kom in en mandage hvor jeg var alene paa poten med smatlie 250 servers emails og telefoner

Anyway jeg brugte ikke tid paa at side og tude over det heller ikke.

jeg fant et nyt job til bedre loen og har inde for de sidste too arb taget ydeliger 6 it  certificering og sider lige pt og laeser op paa et nyt.
 

i de 6 aar  har jeg firdoblet min loen her i staterne ved at starte med et lorte job og blot anerkende hvilket udfordring der er for at komme hen hvor jeg vil vaere

 

 

Du havde 14 aar... alle dine problemer er ikke andre . det er dig. 

Det er dine dumme valgt om spritkoersel og mangel paa at tage ansvar.

 

 

 

 

 



triedset
 
Ny Bruger
Tilføjet:
16-09-2020 08:19:39
Svar/Indlæg:
86/0

#16

Det er allerede lavet som en script på HOL ;)



Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-09-2020 09:26:06
Svar/Indlæg:
5874/1287

#17 Du har så evig ret!