Ekstern pc power switch + usb til skrivebord?

Hyggehjørnet d.  22. september. 2020, skrevet af lp_larsen
Vist: 630 gange.

lp_larsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2020 13:55:28
Svar/Indlæg:
403/71

Hej med jer. 

De fleste (billige) kabinetter idag har powerknap, usb mv siddende ovenpå, eller øverst. 

Jeg vil gerne have mit kabinet op og hænge under skrivebordet, og kan derfor have svært ved at komme til tænd/sluk mv. 

 

Jeg har set en power-knap - ekstender på udenlandske sider. 

DVS hvor jeg forbinder alle front I/0 (USB 3, audio, on/off, reset mv til en ledning der fører bagud af kabinettet, og forbindes til en "hub" der kan placeres et sted på skrivebordet. 

I princippet noget a-la det herunder. 

 

Jeg kan bare ikke finde nogle fysiske butikker i DK der har dem, er der nogen af jer der har set det? 

(vil gerne have det i hænderne for at vurdere kvaliteten, er lidt "forsigtig" når sælgeren er en dårligt oversat kinesisk side, eller en ebay-side med meget mangelfuld beskrivelser

 


Schimmell
 
Overclocker
Tilføjet:
22-09-2020 15:36:58
Svar/Indlæg:
210/17

Kan du ikke sætte bios til at starte på tastatur



lp_larsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2020 16:28:52
Svar/Indlæg:
403/71

Synes ikke det virker fra "slukket", kun fra dvale. ....  Der kan godt gå dage mellem maskinen er startet, så vil gerne have den slukket helt 



CDCRenegade
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
22-09-2020 18:53:00
Svar/Indlæg:
1919/73

Jeg kan næsten garantere dig at den ikke findes i nogle danske butikker - det er en typisk kina-dims og kvaliteten er som altid tvivlsom.

Du kan være heldig at den virker som den skal uden at springe i luften eller tømme din bankkonto.

Men du kan også være ret sikker på at byggekvaliteten svinger fra at gå i stykker første gang du bruger den til at holde i årevis.

Du bliver ganske enkelt nød til at tage en chance  

 



neemos
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
22-09-2020 18:58:01
Svar/Indlæg:
1129/307

du kan også bare købe en tænd/sluk knap og lodde ledninger på til tænd/sluk og så kører det :)

Skal selv igang med at have bygget, da jeg skal have hængt min maskine op på væggen og ikke kommer til at kunne nå tænd knappen.



lp_larsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2020 21:51:57
Svar/Indlæg:
403/71

Så må jeg tage chancen .....  Eller hjemmefuske noget ....  Øv