Her på det seneste er min skærm begyndt at opføre sig mærkeligt.
Den går ganske enkelt i sort, i 2 -3 sekunder, og kommer så fint igen.
Første fik der dage imellem, nu sker det flere gange i timen nogle gange, og andre gange slet ikke et helt døgn.
Det er en 32" AOC 60 hz skærm, koblet til min bærbare med HDMI, begge dele under 1 år gamle.
Skal siges at når skærmbilledet ryger kort på den store skærm, forsvinder det ikke på den bærbare.
Der er tilsyneladende ikke noget mønster i hvornår den gør det, kan både være i alm windows, i spil, i Dplay - dog ikke ret ofte når jeg ser Dplay ?
Er min skærm mon ved at dø ?
Har selvfølgelig tjekket at kablet ikke har raslet sig halvløs i den ene eller anden ende.
Har desværre ikke PT en fungerende stationær jeg kunne prøve at sætte skærmen til så jeg kunne teste om det også sker der ?
Nogle bud ?
Ja jeg tror faktisk jeg også har et HDMI kabel til enten min PS3 eller blu-ray spiller, det kunne jeg jo prøve og se om det hjælper.
JEg tror ikke den har Vsyns eller noget.
Dplay er en stramingtjeneste ligesom Viaplay eller Netflix gg
Kan også være et køleskab, der forstyrrer. Når kompressoren starter, kan den sende en puls, der får skærmen til at blanke ud.
Den øndrede ikke noget at skifte kabel.
Fx har den slet olle gjort det i dag ?
Hvordna er du et mneer et køleskabe nedfra allt i nærhedenkan opvirke signalet ?
Fx nu i dag har den slet ikke gjort det, kan det være noget atomsærisk stårling ?
fuerzzz skrev d. 23-09-2020 13:14:08
Den øndrede ikke noget at skifte kabel.
Fx har den slet olle gjort det i dag ?
Hvordna er du et mneer et køleskabe nedfra allt i nærhedenkan opvirke signalet ?
Fx nu i dag har den slet ikke gjort det, kan det være noget atomsærisk stårling ?
Er det dig der er svend bent GG
Det kan være grafik driverne der driller. Prøv DDU til at fjerne dem med, og så installere nye drivere.
Do not fall for the false prophet :D