Jeg har fået en skærm af en bekendt som desværre har et smadret panel, og jeg tænker at jeg vil prøve at redde skærmen istedet for bare at smide den ud.
Men umiddelbart kan jeg ikke finde nogen på google der laver den form for reperationer, så hvor går man egentlig hen for at få repareret en defekt skærm?
Det kan næppe betale sig, med mindre du kan finde en tilsvarende defekt skræm med virkende panel, du kan tage det fra.
næ tænker jeg såmænd heller ikke at det kan, meeen tænker at jeg lige vil undersøge sagen istedet for bare at smide ud :)
Du ska l bare pille panelet ud, det må stå et part. nr. på eller lign, og så finde et tilsvarede på fx Ebay.. men om det kan betale sig tvivler jeg på men som du siger for læringens skyld, ja det ER muligt, men brug Ebay i så fald.
hvad er det for en panel der er smadret ?
for i det fleste tilfælde kan man ikke skaffe et tilsvarende panel til rimlig penge
som privat person.
på selve panelet når du tager den ud er der et model nummer dem kan man normalt google
jeg har skiftet 100 vis af paneler men har også fikset selve paneler skiftet backlight osv i dem og det er ikke besværet værd med mindre du har værktøjet til det og panelet er RIGTIG dyrt
Kommer sikkert også an på hvor meget lim der brugt.