Jeg har prøvet med et super langt hdmi kable istedet for mit dp kabel på 5 meter og måske er mit kable defekt, da jeg fik det her de første 30 min efter min pc er startet i dag og da der stadig efter 30 min var det der, så jeg prøvede eneste kabel der var langt nok (normalt forsvinder det efter ca 20 min), jeg prøvede at skifte kabel uden at lukke ned for min pc og jeg tror et andet vil gøre en forskel.
Skal ikke kunne afvise at min hdmi port bag på skærmen fungere bedre end dp
Skal dog i morgen efter min pc har været slukket nogen timer, prøve om jeg for problemet med min secondary skærm
Jeg søger et hdmi eller dp kabel der kan klare 1080 144hz og gerne 2560x1440 144hz så jeg kan købe 2 sæt og også bruge det til min main skærm, max 200kr pr stk (har kun 1 hdmi indgang)
Har i nogen forslag ? (mit super lange blå hdmi kabel er fra clicktronic og køre 1080p 144hz med kablet)
Hvad med det her ? https://www.av-connection.dk/?...
jeg har måske en anbefaling. min bror købte i sin tid et 10m HDMI kabel med optisk fiber mellem de 2 stik og det virker perfekt i 4k@60Hz HDR. så mon ikke det også kan trække 1440P@144Hz.
jeg ved så ikke hvad prisen er for dem. men han bestilte dem på amazon.de
xystos skrev d. 24-09-2020 20:48:12
jeg har måske en anbefaling. min bror købte i sin tid et 10m HDMI kabel med optisk fiber mellem de 2 stik og det virker perfekt i 4k@60Hz HDR. så mon ikke det også kan trække 1440P@144Hz.
jeg ved så ikke hvad prisen er for dem. men han bestilte dem på amazon.de
De er super dyre i dk, skal ikke bruge mere en 5 meter og så det rigeligt tror det jkeg pt prøver er 7.5 meter eller 10 meter
(av cable)
Jeg var ikke heldig, det er skærmen eller grafikkortet