Jeg har fået GLS pakker mange gange om lørdagen. Sidste gang var fra Computersalg, da jeg fik mit lian li pc-o11 dynamic xl. Det er 3 uger siden
Min lokale gls pakkeshop holder kun fri søndag, men hvis pakken er afleveret lørdag kan den godt hentes søndag.
De kommer tit sent om lørdagen. Jeg har tit prøvet først at få en sms besked efter kl 14
Hvis du bestiller med post nord, så kan du også få leveret om søndagen til pakke shop
Gør de desværre ikke til min pakkeshop (måske gls ikke gider arbejde om lørdagen på fyn), dog gør postnord, men ingen grund til at betale 99kr ekstra når jeg kan spare dem
det er forskellig fra pakkeshop til pakkeshop .. den jeg arbejdede i fik vi ikke tit pakker om lørdagen .. oftest var det kun i december vi fik om lørdagen
Forstår ikke at du skal betale ekstra med Postnord. Jeg har prøvet flere gange at bestile noget hos Proshop lørdag med almendelig Postnord pris og så har jeg fået varen søndag i pakke shop.
Jeg har bestilt noget hos Proshop i dag med Postnord og har fået mail om at varen er afsendt, så jeg må se om den kommer i morgen
pansertjald skrev d. 26-09-2020 13:32:31
Forstår ikke at du skal betale ekstra med Postnord. Jeg har prøvet flere gange at bestile noget hos Proshop lørdag med almendelig Postnord pris og så har jeg fået varen søndag i pakke shop.
Jeg har bestilt noget hos Proshop i dag med Postnord og har fået mail om at varen er afsendt, så jeg må se om den kommer i morgen
Jeg mener ikke at have skrevet at jeg har købt noget fra proshop i går, det koster som nævnt 99kr ekstra med postnord og fik at vide via live chatten,at med gls (gratis) ville jeg kunne få pakken i dag lørdag, det ville han sørge for hvis jeg bestilte med det samme og det gjorde jeg
Jeg siger heller ikke at du har bestilt noget hos Proshop?
Jeg siger bare at jeg synes det er mærkeligt at du skal betale ekstra for at få leveret med Potsnord
Det er nogen gange hvor en fragt er gratis men en anden koster, det er meget normalt, også at der kan være forskel på prisen på fragten om det er dao,gls,postnord,bring eller noget andet
Proshop koster det 29kr med mindre den overstiger en hvis værdi, komplett 59kr, dustin 69kr (hvem de sender med de 2 sidste kan jeg dog ikke huske).
Føniks har så bare en aftale,lavet det sådan at med nogen ting over en hvis værdi, så der gratis fragt, koster ikke noget ekstra og så det med gls
Jeg tror også det er lokalt bestemt om der leveres om lørdagen.
Fx i små byer hvor det eneste "posthus" er fx købmanden, så har deres post-afdeling helt lukket om lørdagen, og derfor også for ind/udlevering af pakker.
Her kommer de heller ikke om lørdagen, men tilgengæld er der en døgnåben tankstation, så jeg kan hente den midt om natten hvis det skulle være ;)
Der kommer postnord pakker om lørdagen, når nu der blev sagt at gls også levere om lørdagen (selv om jeg ikke kan se det på deres side) så levere de ikke til min pakkeshop, selv om post nord går og man kan hente og aflevere alle pakkker fra kl 7 til 21(har ikke oplevet at man i åbningstiden ikke kan komme og hente eller aflevere pakker)
Jeg får ofte GLS pakker om lørdagen