Jeg har/havde oprettet en tråd under grafikkort hvor overskriften er RTX 3080 crash to desktop? Hvor jeg spørger om nogen har oplevet det? Men de bliver slettet, syntes jeg mangler en forklaring hvorfor? Syntes ellers det er et relevant spørgsmål nu når kortet lige er udkommet. Jeg har ikke købt et endnu men venter på de får dem på lager,
Du er ikke den eneste
Der er jo allerede en tråd om det
#2 kan ikke finde den tråd😕
...og diskussionen har også sneget sig ind i review tråden.
#0 Jeg har slettet dem med beskeden at emnet allerede er oprettet og der er en tråd om det, så der var ingen grund til at lave en ny. Fik du ikke beskeden når den slette? Der er et flueben med "giv besked til trådstarter"? Det er meget normalt vi rydder lidt op i trådene så der ikke er mange med samme emne. 🙂
Nååå det forklarer jo alt. Det er nok Gripen90 der har slettet dem fordi han selv har lavet et opslag om det. Bevares jeg lavede opslaget i det rigtige forum (Grafikkort) det har han ikke 😉
Du kan vel læse i #7 at det er ham der slettet dem....
Så hvordan kommer du frem til at det er Gripen90.????? 😉
#9 jeg må havde postet samtidig som #7 og siden jeg trode det var Gripen90 var fordi han hsr lavet posten om RTX 3080 crash to desktop 😉
Svaret blev deaktiveret d. 26-09-2020 12:19:26 af KleitusIV
Årsag: Brug den tråd der allerede er lavet om det. 🙂
Hvis du ikke har modtaget det I din indbakke må du meget gerne lige give feedback, da der i såfald er en bug.