D.26/9

Grafikkort d.  10. november. 2020, skrevet af Polle68
Vist: 722 gange.

Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
10-11-2020 21:26:54
Svar/Indlæg:
983/167

D.26/9 lagde jeg en bestilling på et ASUS GeForce RTX 3080 TUF OC hos proshop. Det ser ud til at der er lang tid inden jeg får det. 😕 hvor må det være frustrerende for Proshop at havde så mange bestillinger,som de ikke kan levere, og de aner ikke hvornår de får nogle kort ind af døren. Syntes godt nok Nvidia har sovet i timen, og deres langsering har været grinagtig. Det ender sku med at ATI overhaler dem inden om, ja jeg håber sku næsten de gør det😉 Jeg solgte mit 2080 kort fordi jeg var naiv og sad i 3 uger kun med CPU grafik, men ville gerne game lidt, så jeg måtte købe et brugt 1050ti til en fornuftig pris, men savner sku at kunne fyre op for grafikken på min 2k ips skærm 😎

Dragsdal
 
Overclocker
Tilføjet:
10-11-2020 21:32:43
Svar/Indlæg:
29/3

Det er vist gamle nyheder ?

Men ja yderste pinagtig lancering af Nvidia. Så skulle de hellere have ventet en måned eller 2 mere i stedet for hele det cirkus med scalpere osv. 

Men det er jo nok fordi de kan føle AMD ånde dem i nakken i den grad. 

Lige nu kører jeg med et 1060 kort fra EVGA/Nvidia, men det er jo også ved at være en aldrende sag, men det dækker dog mine behov endnu. 

Men jeg er ret sikker på at når der engang skal skiftes, så bliver det til AMD, både vedr CPU og GPU. 

Medmindre de laver en lige så pinlig launch som Nvidia gjorde, så ved jeg ikke helt.... men så bliver prisen nok afgørende.

 



Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
10-11-2020 23:48:05
Svar/Indlæg:
15982/637

Ja jeg er glad for jeg ikke "solgte skindet" før bjørnen er i hus. Jeg har også en gammel Asus rtx 3080 tuf oc ordre liggende, som jeg faktisk har haft glemt alt om nu da der er gået så lang tid. Desværre er det vi ser det samme som ved sidste release og endda værre. Igen et paper launch hvor der går ca 5mdr får kortene reelt er til at opstøve.