Hej,
Hvilke hardware sites handler i helst på og hvorfor ?
Det skal IKKE være en "pege finger af", men har nu for 3. gang modtaget brugt/defekt hardware fra Komplett og handler der aldrig nogensinde mere. Derfor jeg vill høre hvilke sites i handler på og hvorfor ?
Proshop.dk
Computersalg.dk
Caseking.de
Edit: Har ikke haft problemer med Komplett, synes blot de normalt er for dyre. Ovenstående har jeg kun haft gode oplevelser med.
hovedsageligt proshop.dk og computersalg.dk - Begge har hurtig levering, og har aldrig oplevet nogen problemer med RMA og andre småting hos nogen af dem.
hovedsageligt proshop.dk og computersalg.dk - Begge har hurtig levering, og har aldrig oplevet nogen problemer med RMA og andre småting hos nogen af dem.
neemos skrev d. 19-11-2020 16:50:36
+1
computersalg.dk og proshop.dk er de foretrukne
DCS, compumails erhvervs afdeling, det er kun hvis de ik har det jeg bestille andre steder.
Proshop (generelt)
Computersalg
Compumail
Fønix
De 3 sidst nævnte hvis det er billigere end Proshop eller har noget andet spændende. Og som #1, så er Komplett generelt dyrere og samtidig er der en tendens til at skulle vente 5 dage på sine pakker frem for 1-2 dage.
#6 det må være den omvendte verden. Jeg har altid set føniks som at være dyre, som regel ligger de 2-300 kroner over alle andre
Handler næsten kun ved Proshop eller deres satellit/ekstra butik, Happii, da samme vare nogle gange er billigere der... Til gengæld får man ikke fri fragt ved køb over 1000,-
Har haft en enkelt træls reklamationssag ved Komplett og synes generelt også de er for dyre.
Tak for jeres input/kommentarer.
Primært proshop (afhentning kan ske på HQ i løbet af 20 minutter - osse i weekenderne 😎)
Men også computershop og sjældent en tysk forretning
Komplett + Proshop er dem jeg bruger mest.
Købte mit bundkort + cpu ved komplett og rammene ved Proshop. ingen problemer her og intet defekt hardware