Har du problemer med og åbne discord efter den seneste windows update ? så er løsningen her

Software d.  08. december. 2020, skrevet af poulsen48
Vist: 522 gange.

poulsen48
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-12-2020 10:08:56
Svar/Indlæg:
2885/268

Heysa alle sammen. 🙂


Jeg var desværre en ud af rigtig mange der har oplevet og få problemer med og åbne Discord efter den seneste windows update, for efter den kom ind meldte discord javascript fejl og kunne ikke åbne.

Jeg kontaktede min bror for og høre om han havde en løsning og det endte med at han sendte mig et link og en kort beskrivelse af hvad jeg skulle gøre, linket fik jeg dog aldrig åbnet men gjorde som han skrev.
Inden han svarede tilbage havde jeg allerede forsøgt og hente  og installer den nyeste version af discord dog uden held for her meldte den også fejl, om det jeg gjorde her medførte de fejl jeg skriver om senere er skyld i det vides ikke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det er noget med at du skal slette discord , samt gå ind på dit c drev og slette manuelt bagefter de rester der er tilbage af discord og installer det igen.
https://www.wepc.com/tips/disc... ;
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg forsøgte og afinstaller discord på normalvis dog uden held for den skrev at den ikke kunne finde det under forsøget.

Så jeg hentede den gratis version af CCleaner og fik discord fjernet fra app oversigten og fjernet fra windows startup og gik ind på stien hvor det var installeret og fjernede mappen discord.
For mit vedkommende var det installeret i C:\Users\kaldenavn\AppData\Local\Discord

Efter det hele er blevet fjernet manuelt kunne jeg nu installer den version af discord som jeg lige havde hentet ned og det køre igen.

Jeg håber min løsning her kan gavne flere af jer så i ikke skal bøvle med og finde løsningen på google.

Mvh Poulsen48



Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af poulsen48 d. 08-12-2020 10:10:29.
mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2020 01:13:24
Svar/Indlæg:
4217/223

pt har der ikke været nogen problemer med piscod, men nu har jeg da svaret i tråden så den er nemmere at finde 🙂



poulsen48
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2020 02:35:38
Svar/Indlæg:
2885/268

 

mfcods skrev d. 09-12-2020 01:13:24

pt har der ikke været nogen problemer med piscod, men nu har jeg da svaret i tråden så den er nemmere at finde 🙂

hehe ja 🙂 

Jeg håber da heller ikke at der er andre der skal opleve de samme problemer, så håber da ikke at mit opslag bliver relevandt, men skulle det ske er jeg da glad for at dele løsningen med jer, så i kan komme hurtig videre 🙂 



TPultra
 
Overclocker
Tilføjet:
09-12-2020 04:24:03
Svar/Indlæg:
188/2

Tak for info #0 Jeg vil få kigget på det når jeg har tid. Min er netop begyndt at fucke op. 🙄



poulsen48
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2020 05:26:25
Svar/Indlæg:
2885/268

 

TPultra skrev d. 09-12-2020 04:24:03

Tak for info #0 Jeg vil få kigget på det når jeg har tid. Min er netop begyndt at fucke op. 🙄

Det var så lidt er glad for at kunne hjælpe 🙂
Men træls og høre at du har problemer.

Det er uheldigvis ikke første gang man høre at der opstår problemer med et eller andet efter windows update