kan denne findes som ren (ny ) installation, da jeg har problemer når jeg opdateret og som gør at mine spil ikke vil starte op, derfor tænker jeg at en ren installation vil være bedre...
Hentede en ny ned i fredags, der var den ikke med som trådopretter siger
#2 Jeg har 20H2 image liggende, som er hentet d. 28/10. Hvis man klikker på "Download værktøjet nu", så får du en fil der hedder "MediaCreationTool20H2", som er den nyeste der findes
ser ud til at #3 har ret, vil se på det den kommende weekend
For at komme uden om Media Creation Tool, skal din browser identificers som non-Windows maskine.
så hvis man downloader "MediaCreationTool20H2" og laver en USB-pen til at installer windows 10 med, så skal man ikke downloade alt shiiit op til "20H2" eller hvordan skal det forståes?
ved ikke om det den version jeg hentede ned er 20h2 og om den virker uden at skulle opdaterer,
Kører med pakker så pt er det sq kun pakker og en seng som tiden går med
jurgensen skrev d. 20-12-2020 16:36:32
ved ikke om det den version jeg hentede ned er 20h2 og om den virker uden at skulle opdaterer,
Kører med pakker så pt er det sq kun pakker og en seng som tiden går med
roger, god arbejdes lyst 😉
dMITIj skrev d. 20-12-2020 16:28:33
så hvis man downloader "MediaCreationTool20H2" og laver en USB-pen til at installer windows 10 med, så skal man ikke downloade alt shiiit op til "20H2" eller hvordan skal det forståes?
Det er korrekt. Det er version 2009, som er den nyeste udgave af OS’et og derfor er alle opdateringer forud for udgivelsen inkluderet 👍🏻