skift fra hun til han stik (PSU kabler)

Diverse d.  15. januar. 2021, skrevet af Tfalkman
Vist: 411 gange.

Tfalkman
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2021 07:22:05
Svar/Indlæg:
866/227

Hej derude, jeg har på et tidspunkt købt et sæt med sleeved kabler til bundkort og gpu som extensions og længden på disse extensions er helt fint, derfor kunne det jo være super hvis man kunne sætte det han stik der sidder på original kablerne på mine extensions så jeg spare lidt kabel rod. 

jeg forestiller mig at man skal købe et værktøj til at få pins ud af stikkene men hvis pins og stik er ens burde det jo kunne lade sig gøre


Er der nogle derude der har prøvet det? 

Slizerdk
 
Newbie
Tilføjet:
15-01-2021 08:37:53
Svar/Indlæg:
197/3

Hejsa

Du kan købe et overgangsstik der passer online, f.eks hun/hun eller han/han og gemme det bag motherboardet - eller købe nye sleeved i rigtig længde direkte så du kan sætte dit eget præg på maskinen med f.eks. sorte kabler med orange stribe i midten eller andet.

Lad være med at demontere stikkene da de er belagt med tyller (metal spids) fra fabrikken og en løs forbindelse kan lukke røgen ud af din maskine så den ikke virker mere.

 

med venlig hilsen



Tfalkman
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-01-2021 09:28:29
Svar/Indlæg:
866/227

Hej Igen

Først og fremmest tak for input! 

Jeg undersøgte de muligheder du nævnte og man kommer sku ikke udenom at det koster lidt mere end hvad jeg lige syntes jeg ville give for at gøre cable management nemmere :) så jeg tog den benhårde vej med 200 strips og 6 timers cable management men med et udemærket resultat.