geninstall af COD cold war (Nvidia udgave)

Spil d.  21. januar. 2021, skrevet af Burgurne
Vist: 418 gange.

Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-01-2021 22:57:35
Svar/Indlæg:
5871/1285

Hej. 

Da jeg købte mit RTX 3090 grafikkort fik jeg en kode med som skulle "indløses" via Geforce Experience til Call of Duty Black ops Cold War. Det blev det også, og der dukkede så et billede op af Blizzard. Jeg kan ikke huske om jeg fik en kode til selve spillet på blizzard.

Nu har jeg gennemført kampagnen og vil uninstalle det. Men vil jeg kunne installere det igen på et senere tidspunkt? Den kode jeg fik af Proshop er ikke en "spil-kode" men en kode til at indløse spillet i GF, og den kode kan kun bruges en gang. 

Nogen her der ved, om jeg bare logger mig ind på Blizzard igen, og så er spillet stadig mit (skal dog downloades igen selvf.), eller vil de igen spørge om koden?

På steam kan man jo installe og reinstalle lige så tit man gider downloade spillene igen, men jeg kan ikke læse mig til, at det også skulle gælde Blizzard?? 

Nikkip
 
Overclocker
Tilføjet:
21-01-2021 23:12:18
Svar/Indlæg:
208/25

Ja det skulle gerne være på samme måde som steam.

Du kan gå på https://account.blizzard.com/g... og se om spillet er aktivt.




Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-01-2021 23:25:17
Svar/Indlæg:
5871/1285

Jo, der er spillet aktivt, og det er også stadig installeret. Men du mener altså, at det virker som på Steam, dvs jeg bare kan geninstallere det via denne side?



Nikkip
 
Overclocker
Tilføjet:
22-01-2021 07:47:20
Svar/Indlæg:
208/25

Ja det kan jeg.  

Som du kan se på billedet er det næsten alle som er aktive, jeg har for tiden kun tre af dem installeret.

(Dem du kan se hvornår jeg sidst har spillet)

Hvis jeg vil spille fx. Overwatch igen, som jeg ikke har længe kan jeg bare installer det igen. Ser sådan ud hos mig:




speed
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2021 08:32:22
Svar/Indlæg:
786/83

#0

Hvis du har en konto hos Blizzard og købt spil via Blizzard online eller registreret fysiske købt spil på deres hjemmeside, så kan du altid hente dem ned igen.

Jeg har både Star Craft-serien og War Craft-serien, og der var en lang periode, hvor de ikke var installeret på min computer, da jeg "kun" havde en iMac, og ikke kunne få det til at virke på den.

Da jeg senere købte en bærbar PC kunne jeg uden problemer hente spillene ned fra Blizzards hjemmeside og spille dem.



Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2021 11:35:01
Svar/Indlæg:
5871/1285

Tak for svarene. 🙂

#4 Det er lige det med at have "købt" på deres side. Det har jeg jo ikke, da spillet fulgte med mit nye grafikkort. Men jeg har en konto hos Blizzard, og den ser sådan ud:


 

Så det skulle vel være godt nok?



Nikkip
 
Overclocker
Tilføjet:
22-01-2021 13:24:13
Svar/Indlæg:
208/25

Jo det skulle det være