Hej
Jeg har lige fået nyt hardware
CPU Ryzen 5800x
Bundkort Asus ROG STRIX B550-F GAMING
PSU NZXT C-SERIES C850
Cpu køler, grafikkort og ram havde jeg.
Gigabyte RTX 2070 Super WindForce OC 8GB GDDR6
NZXT Kraken X62
Corsair Vengeance LPX DDR4-3000Mhz
Jeg oplever problemer i CSGO
Jeg får små lag engang imellem og oppe i højre hjørne med rød skrift forbindelses problemer.
Jeg har installeret alle de nyeste drivere, så jeg forstår det ikke.
Og har prøvet at gøre en masse ting, men det sker stadig engang imellem, det er mega træls
Har prøvet andre spil og der er ingen problemer.
Er der nogle som har oplevet det samme som kan hjælpe?
det er internet problemer ..
eller din forbindelse til router ..
eller den server du spiller på :) .. .. du kan hurtig udelukke server ved at spille på flere forskellige
det andet er og tjekke internet og ping test :
Jeg har ikke problemer i andre spil kun CSGO.
Ja kan måske være serveren.. Har prøvet tage ping test osv.
Jeg har fundet ud af hvordan den gør det.
Så er det bare lige hvordan man får slettet den driver fra windows update?
Det her er skylden til det
https://community.intel.com/t5... ;
An invalid set of parameters has been specified in the url.
Så det blev vi nok ikke meget klogere på...😉
Du kunne også prøve at downloade nyeste driver fra Intel.
https://downloadcenter.intel.c...
Den har på min Intel (11) I219-V nu dette versionsnr: 12.19.1.32, og er dermed nyere end den driver der kommer fra Windows Update 🙂
Virker den til mit bundkort?
Den virker til mit bundkort. MSI MEG Z490 ACE.
Det er en samlet pakke til en masse forskellige netkort fra Intel, og man kører bare den alm. autorun.exe når det er pakket ud. Så finder programmet selv ud af hvilke(n) net-adapter(e) du har, og installerer så den korrekte driver.
Skal jeg fjerne den jeg har nu så eller hvordan?
Nej, du henter bare den fil, pakker den ud og dobbeltklikker på autorun.exe. Så klarer programmet resten selv 😉
Okay jeg prøver. Mange tak
Der er stadig problemer...
Og du har tjekket, at driveren er opdateret?
Jeg har jo installeret den, men hvordan finder jeg ud af om den er installeret? har du teamviewer så skriv en besked til mig
Okay, det er en lidt anden Intel netcontroller du har, så den fil jeg linkede til før vil ikke installere noget hos dig (troede det var samme udgave).
Her er Intels egen side med driver, tools og utilities til netop den controller du har I225-V. Her kan du helt sikkert finde noget der er nyere end den du har installeret.
https://downloadcenter.intel.c...
Edit: Husk at vælge operativ-system, så bliver det mere overskueligt
Vil du hjælpe mig over teamviewer ville jeg blive meget glad for hvis du kunne
Det kan jeg ikke rigtigt. Dels ved jeg ikke hvad teamviewer er og dels hvis det jeg har skrevet ikke virker, så skal du have fat i nogle der ved mere om det end jeg. Endvidere lukker jeg ned for PC'en nu og er først online igen i aften, når gæsterne er gået
Det kan også være lidt svært at gennemskue, da ASUS ændrer i versionsnr, for det skal passe til deres systemer.
Sådan ser min ud, når jeg klikker på driver-detaljer. Jeg ved ikke hvordan dette vil se ud med en "asus"-driver, da det jo stadig er Intel der laver driveren. Du kan dermed stole på, at Intels driver er den nyeste, da asus ikke selv laver driveren.