Ja jeg tænkte at det er lang tid siden vi har haft sådan en tråd kørende
Har i husket at skrive jeres testamente da vi ikke har brændstof nok til at nå hen til den nærmeste landingsbane
jeg savner pludselig fuerzzzs random posts
Mens man er i luften.
Vi hardesværre motorstop og kan ikke starte dem igen
Ah...! Det synes jeg ikke du kan være bekendt overfor Letni 😲🤣mfcods skrev d. 02-02-2021 18:41:08
jeg savner pludselig fuerzzzs random posts
"allahu akbar!"
arghh.... er den over grænsen?
Velkommen til United Airlines, hvor at vi slæber passagerer helst doktor ud af flyet, for at få plads til vores egen ansatte.
Kommer til at tænke på Walter og Carlo
#3 jeg er bare 100 på at der allerede er sådan en post her, men mine søge evner er godt nok røget en tur langt ned ad den trappe jeg gik baglæns op ad
Hvad gør den pind, er der nogen der har prøvet dette her før?
Velkommen ombord i denne dejlige 737 Max
Edit: #1 - Du kan altid gå tilbage og læse et gammelt indlæg: https://www.hardwareonline.dk/... - Kæft det er morsomt 🤣
mens højtaleren stadig er tændt udbryder en i cockpittet, "skal der være lys i så mange lamper ???"
Piloten: "Vi er nu over New York. I kan om lidt gå ud og hente en kaffe hos Starbucks."
Mens mikrofonen stadig er tændt.
shit vingerne er frosset og vi løber om kort tid tør for brændstof.
Er der en cykelsmed blandt passagerne? Vores landingshjul er punkterede.
Fra anden piloten
Er der nogen blandt passagerne der kan førstehjælp da vores pilot harfået hjertestop.
Ombord på det hårdt medtaget fly, hvor en stewardesse kommer ind til piloterne mens højttalere er sat til: Gud det blinker og bamler her jo her ude. Alle de røde og gule lamper...
"Velkommen ombord Malaysia Airlines Flight 370"
"watch this..." / "Hold my beer..."
"Er det også din første tur efter uddannelsen?" :)
Er der en smed til stede blandt passegerne da vingen er ved at falde af
"Er du også stadig stiv og skæv?"
Det var en god fest i går aftes bare jeg ikke min promille er for høj.
I er altså gode til og komme med sjove indslag :D
Her deler jeg lige en et link til et video klip med Anders Matthesen. Linket føre jer ind på Anders Matthesens egen side på facebook.
Det er praktikanten frode der flyver.
https://fb.watch/3qY1RmD9vU/
22# Jeg tror bare jeg står af.
Piloten til 2. piloten: Nå, du er grunden til at min kone forlader mig...
Hvis i kigger bag ud vilise at haleroret brænder, Hvis i ser til venstre vil i se at der mangler en vinge, Hvis i ser til højre vil i se at vingen er beskadiget. Og hvis i kigger ned vil i se en gul redningsflåde der taler jeg fra Muhahaha
mens man er i luften. Og mikrofonen er tændt
Hvad gør den knap.
Vi lander i Dubai om ca. 10min...😉
Fra Stewardesserne mens mikrofonen er tændt.
Jeg har egntlig glemt og fortælle at jeg er blevet testet positiv for Corona.
På vej hjem fra ferie, høres det i højtaler system. dette er kaptajnen: Vi er føjet gennem en fugle flok og fulgte er endt i motorerne som har forsaget total motorstop, om lidt flyver vi defor igennem en orkanen og der efter vil vi flyve lavt over en aktiv vulkan. Grundet flyet er ude af kontrol.
Nogen som er friske på at vi flyver under storebæltsbroen?
Vi siger ikke noget, panik hjælper ikke noget.
Der er ingen grund til panik vi falder ned uanset hvad
Advarsel brug ikkeluftmaskerne det er ikke ilt der kommer ud af dem men udstødningsgasser.
Ja hvis man så går ca 20 år tilbage
Kan i se det højhuus længere fremme. Det er empire state building der skal vi hen
Mens højtaleren fra cockpittet stadig er tændt 10km oppe :
"Flycertifikat siger du, jeg har sgu kun truckcertifikat. Er det ikke en truck?
Fandme også svært at kende forskel efter 2 flasker Smirnoff"
"Hva fan mener du med, at du glemte at fylde brændstof på?? "
Stewardessen: " Hvorfor sprang piloten ud i faldskærm? "
Stewardessen: "Hvor er piloterne ??"
34# Muhahaha Den håber jeg IKKE på at høre fra piloterne.
Mens man er10 km oppe og højttaleren er tændt
Vi har motorstop og kan IKKE få gang i dem igen
Desværre må viog så advaredem mod at bruge iltmaskerne da det ikke er ilt der kommer ud af dem Men giftige gasser
vi ses på den anden side
Mangler 9 timer til Thailand, og så høres det overhøjttaleren:
Nogen blandt passagerne der kan overtage roret? jeg selv og 2.piloten fik gule ærter i går, så begge toiletter er optaget resten af turen. NB, spar på øllet eller pis i kaffekoppen.
38# Mind mig lige om jeg jeg skal skrive mit testamente INDEN jeg skal flyve med ham.
Jeg hik byder hik jer hermed bruh velkommen på dette hik fly mod dødsri ahem Mallorca.
I kal dog ikke tage jer af min hikke eftersom min promille er lidt høj.
Som i nok har bemærket har vi en del turbolens. Men bare roligt det er bare vingerne der er ved og falde af.