Hej.
Jeg har et Sennheiser GSP 600 det er købt den 5 april 2020 på amazon.de
I højre side er øre puden gået i stykker så skal have nogle nye. Er der garanti på det eller skal jeg selv betale? Skal jeg kontakte Sennheiser?
Skriv til Sennheiser - det gjorde jeg og fik et sæt nye
I øvrigt så er det nogle skodpuder de har lavet til 600 - jeg har nu igen en defekt og skal til at skifte puder igen. Så man skal regne med at de skal skiftes ca. én gang om året.
Ja jeg synes godt nok også det er hurtigt. Ved godt jeg bruger dem mange timer om dagen men de kunne godt holde noget længere. Hvor skrev du til dem henne? Altså et nyt sæt koster 200kr ved komplett det er så også det eneste sted de kan købes
Sennheiser Support
Fandt lige min gamle mail frem crm-contactcenter@sennheiser.com
De var super nice
Og glem Komplett - de har ingen support mere - da jeg skrev til dem mente de at det var alm. slid og jeg selv skulle betale - da jeg så brokkede mig påstod de at de havde talt med Sennheiser og de sagde det samme.
Da jeg så skrev til Sennheiser fortalte de mig at de ikke havde fået en henvendelse fra Komplett og selvfølgelig skulle jeg have nogle nye ørepuder - samt at de godt viste at der var problemer med de puder
Jeg skrev om mine Komplett oplevelser her i denne tråd:
https://hwt.dk/forum/350797/se...
Jeg har skrevet til sennheiser de skriver sådan her
We're sorry to hear that. However, gaming headsets are no longer in the Sennheiser portfolio as it has been separated into a new independent company, EPOS.
You can reach out to eposaudio.com or Facebook.com/eposaudiogaming directly for support on your broken ear pads.
I wish you a lovely day,
Sincerely Signe,
Sennheiser Nordic
Så nu har jeg skrevet til dem