Sennheiser GSP 600 nye øre puder

Apple d.  27. februar. 2021, skrevet af Krallex
Vist: 700 gange.

Krallex
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2021 05:57:28
Svar/Indlæg:
1330/223

Hej.

Jeg har et Sennheiser GSP 600 det er købt den 5 april 2020 på amazon.de
I højre side er øre puden gået i stykker så skal have nogle nye. Er der garanti på det eller skal jeg selv betale? Skal jeg kontakte Sennheiser?

 

CDCRenegade
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
27-02-2021 08:31:29
Svar/Indlæg:
1928/74

Skriv til Sennheiser - det gjorde jeg og fik et sæt nye 

I øvrigt så er det nogle skodpuder de har lavet til 600 - jeg har nu igen en defekt og skal til at skifte puder igen. Så man skal regne med at de skal skiftes ca. én gang om året.

 



Krallex
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2021 09:00:13
Svar/Indlæg:
1330/223

Ja jeg synes godt nok også det er hurtigt. Ved godt jeg bruger dem mange timer om dagen men de kunne godt holde noget længere. Hvor skrev du til dem henne? Altså et nyt sæt koster 200kr ved komplett det er så også det eneste sted de kan købes 



CDCRenegade
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
27-02-2021 12:15:11
Svar/Indlæg:
1928/74

Sennheiser Support

Fandt lige min gamle mail frem  crm-contactcenter@sennheiser.com

De var super nice

Og glem Komplett - de har ingen support mere - da jeg skrev til dem mente de at det var alm. slid og jeg selv skulle betale - da jeg så brokkede mig påstod de at de havde talt med Sennheiser og de sagde det samme.

Da jeg så skrev til Sennheiser fortalte de mig at de ikke havde fået en henvendelse fra Komplett og selvfølgelig skulle jeg have nogle nye ørepuder - samt at de godt viste at der var problemer med de puder

Jeg skrev om mine Komplett oplevelser her i denne tråd:

https://hwt.dk/forum/350797/se...

 

 

 

 



Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af CDCRenegade d. 27-02-2021 12:20:13.


Krallex
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2021 15:29:19
Svar/Indlæg:
1330/223

Jeg har skrevet til sennheiser de skriver sådan her 

We're sorry to hear that. However, gaming headsets are no longer in the Sennheiser portfolio as it has been separated into a new independent company, EPOS.

You can reach out to eposaudio.com or Facebook.com/eposaudiogaming directly for support on your broken ear pads.

I wish you a lovely day, 
Sincerely Signe, 
Sennheiser Nordic

 

Så nu har jeg skrevet til dem 



CDCRenegade
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
28-02-2021 08:44:36
Svar/Indlæg:
1928/74

#4

Knæk og bræk