Skifte kølepasta på Bærbar

Bærbar d.  16. april. 2021, skrevet af poulsen48
Vist: 646 gange.

poulsen48
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2021 13:16:41
Svar/Indlæg:
2885/268

Heysa alle sammen.

Jeg har en gammel Bærbar der køre windows xp som bliver utrolig varm, selv ved spil der ikke kræver ret meget performance.

Derfor søger jeg en i Randers eller tæt på Randers der ville skille den ad og ligge nyt kølepasta på samt rense ud af støv hvis der skulle være det tilstede.

Det er en bærbar jeg har købt brugt her i nyere tid så det er ganske uvist om hvornår den har fået sådan en service, og om den nogensinde har fået det ?.

Håber der er en her der ville hjælpe. 🙂

gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
16-04-2021 17:23:10
Svar/Indlæg:
5678/460

ville nok kræve rengøring af støv osv. oven i . .og så er den måske umulig eller tæt på umulig og skille ad og nogen af dem kræver special værktøj  , jeg ville undersøge om portene hvor den trækker luft og få renset dem så godt du kan f.eks med luft osv. 

 



Bossmann_dk
 
Superbruger
Tilføjet:
16-04-2021 19:35:00
Svar/Indlæg:
463/25

Du skriver ikke lige modellen.

Hvis du har modet, er der sikker en diy på tuben.

Se video helt igennem inden du begynder, for at være opmærksom på evt fif der skal gøres.

Vær ekstra opmærksom med dine fladkabler og tilslutninger, det kan være lidt tricky.

Det plejer ikke at være mega svært hvis du tager det stille og roligt.



poulsen48
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2021 22:17:42
Svar/Indlæg:
2885/268

Heysa Tusin tak for de gode råd.

Beklager meget at jeg ikke lige fik husket og skrive firma og modelnavn. 🙂

Der var engang hvor jeg selv skillede mine bærebare ad og gjorde arbejdet selv, men det har også kun været på bærbare som i forvejen havde været i dårlig stand da min egen statistik for succes har lagt halvt om halvt 🙂

Og netop på grund af denne ringe statistik har jeg valgt at jeg ikke ville gøre det med denne bærbar Acer Ferrari 4000 som fremstår i utrolig flot stand, samt har den originale mus som fulgte med fra ny og derfor ville være synd hvis jeg kom til og ødelægge nogle tapper eller andet under udførelsen 🙂

Jeg har derfor henvendt mig hos en computer forretning her i byen, de var ikke lige så billige som jeg turde håbe på, men så ved jeg da at arbejdet bliver gjort ordenligt 🙂