Jeg må indrømme at jeg simpelthen ikke kan finde spil som fanger min interesse, så håber der er nogle herinde som kan give mig lidt inspiration.
De spil som jeg har spillet i den sidste lange periode er:
Cyperpunk 2077
GTA5
Snowrunner
Euro truck simulator 2
De 2 sidste er mest for ikke at skulle tænke, og der er de spil egentlig ganske fine. Men jeg mangler lidt nogle spil med en interessant historie, og ikke bare en FPS som CS:GO.
Det jeg ofte går efter er noget scifi/futuristisk. Så alt der foregår i middelalderen og lignende kan absolut ikke fange min interesse ;)
Der er en helt anden genre der har fanget mig. Det er de gamle arkade/grillbarspil fra 80/90 erne. Du kan køre dem i en emulator, og de fylder kun ganske lidt. Jeg har købt en X-Arcade joystick. Det er max skægt, og nostalgisk. Polarfar herinde på HWT har bygget en tro kopi af de gamle maskiner, men hvor indmaden er en PC med en emulator. Det er en hel verden, man kan dykke ned i.
Her er en video fra mit yndlingsspil, Golden Axe. Det har "Tønden" grillbar satme tjent mange af mine 1-kroner på :
BioMutant, Serious Sam 4 og Journey to the Savage Planet har jeg hygget mig lidt med her på det sidste.
Som #1 skriver. Prøv at emuler Commodore AMIGA 500 og spil alle de gamle spil gratis på din PC. Vildt sjovt.
jeg bruger min tid i stor stil på Project Diablo2, Stellaris eller World Of Tanks. :D
Du kunne f.eks ganske gratis hente Control, som pt er gratis her: https://www.epicgames.com/stor...
World of Tanks og Division 2 spiller jeg i øjebliket.
World of tanks og Destiny 2, de to spil er der mange timers grind gemt i.
Kan du lide tanks, fly, helikoptere osv så tjek War Thunder.
Har du gennemført RdR2 og evt spillet det online?
Jeg spiller også lidt Starcraft II. Den kræver ikke alverden af hardware. Selv min Mac Mini kan trække den på medium settings.
Hmm.. Jeg må give det et forsøg med World og tanks.
Jeg bliver desværre ikke grebet af de gamle emulatorer som jeg gjorde dengang jeg var barn.
Og strategispil er ikke noget som jeg er god til :D
Jeg har prøvet RDR2, og jeg må indrømme det ikke er noget for mig.
#10 så mangler du bare Project Diablo2, gode gamle diablo2 men som er blevet reworked en del, så det bliver lidt sjovere ;D Hack'n'slash er altid god no brainer :D
du kan se mere her: https://www.projectdiablo2.com...
RDR2, The Division 2 og Dead State, der er i hvert fald til mange timer i de 3.
Hvis du kan manøvre uden om alle de toxic teenagers, så er CSGO Competetive altid god til at hæve blodtrykket.
Kingdom hearts serien anbefales herfra.