canny skrev d. 23-06-2021 23:42:57
Du kan prøve denne :)
https://chrome.google.com/webs... også til FireFox hvis det er :)
Den har jeg, kan ikke se hvordan den skulle hjælpe mig
telia via telefonstikket, der bare en masse videoer der buffer mere end normalt, normalkt er der ikke nogen der buffer chrome
Min specs er opdateret
Jeg havde dette problem på et tidspunkt at hver morgen fra kl. 7 kunne ingen youtube videoer loade el. buffer uanset browser.
Nogen gange kom det retur kl. 7:15 men så kunne kun nærmste 144p afspilles men gik hele tiden i stå.
Det viste sig min udbyder havde nogle problemer de løste, hvad problemet var fik jeg aldrig afvide.
Har oplevet det samme her for tiden, gang jeg oplevede det var det også bare YT der havde båndbredde problemer
#7 Tak, har du evt et andet kabel at prøve med?
Du kan starte med at køre en cmd prompt i admin mode og ipconfig /flushdns efterfulgt reboot af windows
Derefter kan du prøve at rydde din cache og websted data i chrome og genstart igen.
Hvis det ikke har hjulpet kontakt telia.
Kablet er ikke problemet, jeg kan afspille omkring halvdelen eller lidt mere af de youtube videoer jeg ser uden problemer
Samme videoer på min pc og mobil (5g) har problemet
Heya
Gå ned i opløsning på dine videoer, der er åbenbart flaskehals i Telias system som gør at du deler forbindelse med mange andre.
Måske de opgraderer på centralen og derfor kører flere brugere end normalt sammen på de resterende til opgraderingen er fuldført?
Slizerdk skrev d. 24-06-2021 13:38:20
Heya
Gå ned i opløsning på dine videoer, der er åbenbart flaskehals i Telias system som gør at du deler forbindelse med mange andre.
Måske de opgraderer på centralen og derfor kører flere brugere end normalt sammen på de resterende til opgraderingen er fuldført?
Sker også på mobilen, har telmore på mobilen
Skiftede til google dns fordi den havde jeg ikke mere,åbenbart reset efter nogen nye opdateringer af chrome 8.8.8.8 og 8.8.4.4
Meget forskellig hvordan en video afspilles, nogen gang kan man refresh og så kan man se et mit før den buffer
Link til en af de video'er du har problemer med?
Lidt forskellig hvornår og hvordan, somtider hvis man refresher loader den måske et min andre gnag eftere 1-2 min elelr når man går få min frem så buffer den lidt andre gange er det en tilfældig video jeg ikke ligger mærke til hvad er der for en.
Jeg har så ikke 100/100 internet, så det kan være den med højere hastighed køre helt flyende uden at buffe, kan være google dns gjorde det da jeg ikke havde den
https://www.youtube.com/watch?...
Synes bare jeg har haft den i ca en uge, tror ikke folk er begyndt at bruge youtube mere nu hvor vi kan kommer mere ud og vejret er godt
Jeg har oplevet det samme, både kablet og over wifi. Har 300/300 fiber.
Ja der er ihvertfald et problem et sted, nu loader den alle videoer som 480p på auto 🤣
Virker fint her. Hvad siger den, hvis du højreklikker i videoen, og vælger "stats for nerds"? Som her: