Du skal ikke leve med irriterende støj, når man først har set sig aarghhh på det, så fortsætter det med at irritere.
Jeg har et Gigabyte RTX 3080 Gaming OC med backplate og acryl full cover. Køler med en EK-XRES 100 og EK Coolstream PE240 hvor der er monteret 2 Stk. støjsvage 120mm fans.
Kortet bliver generelt max 55 grader, men i de vanvittige varme dage i sommers prøvede jeg fortsat at køre lydløst og OC'ede alt jeg kunne på GPU og Ram og tillod kortet at bruge så meget strøm som muligt. Max var 65 grader ved en times full 3D load og det bedste.... Næsten lydløst.
#0: Denne her AIO burde passe på dit kort iflg. Alphacool, da det skulle være et reference PCB. Desværre ser den ud til at være udsolgt, men med lidt tålmodighed vil det nok være en bedste løsning. Du kan også smække en Asetek AIO på, men ærligt talt synes jeg det er en fusker løsning og husker jeg rigtigt, er Kraken adapteren vist ikke blevet opdateret til 3000 serien?
Den løsning #4 kommer med er PERFEKT når du ikke er vant til vandkøling.
Det link virker ikke, men hvis det er den samme, som jeg linkede til så passer den. Jeg er dog ikke sikker på du kan købe hos den tyske Alternate, sidst jeg prøvede blev jeg nødt til at bestille fra deres danske side.
#9: Brug en link afkorter, som https://bitly.com/
Jeg ville finde et andet sted at handle end alternate... det vrimler med dårlige anmeldelser.
Det er idioti at bruge tid på lidt mindre volt 🙂
Som du selv skriver, hvorfor så købe et 3080. OG det giver måske 0,2 volt i bedste fald og du er i tvivl om den får strøm nok hvor det kræves, og du vinder 3 grader. HELT TIL GRIN og det ved alle også godt.
#5 Den løsning i #1 er jo et custom loop, bare uden en CPU i loopet og var det ikke det du ikke ville?
Bedste løsning er klart den som #4 kommer med.
#16: Den model er kun til ROG Strix.
Er stadig denne model her du skal bruge:
fing hell... hvorfor tager den ikke imod lange links?
Den er på lager her og så til de 2k.
men hvorfor man ikke handler på alternate ved jeg ikke, jeg har kun haft gode oplevelser, med max 5 dages levering, og opdelt levering hvis nogen stumper var på fjernlager, hvor jeg også blev informeret om det.
haft én rma sag med en ssd hvor tingene gik uden problemer også.
Nu må I da snart have lært de Alternate links ikke virker...
Prøv her: https://bit.ly/3jtyhqj (denne er reference model iflg. EAN)