Super service fra Sennheiser/Epos

Lyd d.  10. august. 2021, skrevet af CDCRenegade
Vist: 734 gange.

CDCRenegade
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
10-08-2021 20:21:46
Svar/Indlæg:
1919/73

Jeg har igennem de sidste 3 år haft et Sennheiser GSP 600 headset - det har fungeret som det skulle men så en dag begyndte de er knase og fik lydudfald.

Frem med tegnebogen og fik anskaffet et Beyerdynamic MMX 300 - wow for en fed lyd - men det er nu Sennheiser/Epos service jeg vil fortælle lidt om.

Jeg fik lavet en RMA og sendte min defekte GSP 600 til rep. selv om de er over 3 år gamle (det skade jo ikke at prøve 😉)

Desværre fik jeg sendt dem til Sennheiser og ikke Epos hvilket de en venlig mail fik forklaret mig - men de var venlige nok til at sende dem til Epos.

Epos fik ganske hurtigt fundet fejlen og fik den fikset og nu er mit GSP 600 på vej retur - alt uden brok og helt gratis 

Dybt seriøst så er det sgu en super fed service af både Sennheiser og Epos 

 

 

 

KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
10-08-2021 23:03:41
Svar/Indlæg:
4295/306

Fedt! Ja der er virksomheder der virkelig giver god service. Som regel altid når man henvender sig direkte til producenten. Jeg har prøvet at Akracing sendte mig et helt nyt understel til min stol kvit og frit fordi det var begyndt at vakle, at Seasonic sendte mig modulær kabler helt gratis selvom de bare var blevet væk, Corsair har sendt en ny mus selvom jeg ingen kvittering havde, og flere andre gode historier. Altid direkte fra producenten. Det er så dejligt når de giver god service. 🙂