Jeg ville klart henvende mig til butikken - havde du brugt et OLED TV, så kunne man forvente det, men dog er det meget kort tid... Synes det virker helt galt.
Er det ikke bedre med dell ?
Jeg ville selv forvente at den blev dækket af garantien. I mine øje er det en defekt skærm.
Prøvede den her https://www.jscreenfix.com/ind...
Hiv fat i Dells support.
+45 32875045 - hav dit service tag klar, så vil de hjælpe dig (7 tegn, står på en label bag på skærmen).
Min skærm er fra bulgarien
Engelsk support på facebook (der ikke umiddelbart muligt at sende en mail til del i danmark, måske kan man til sverige men vil ikke lade mig sende en mail, så jeg må ringe til del danmark i næste uge)
change ownership til dansk wtf
Jeg skulle sende billede af skærmen og fakturaen og hvis der er burn in ville de erstatte den
gasolin skrev d. 20-01-2022 14:20:06
Jeg skulle sende billede af skærmen og fakturaen og hvis der er burn in ville de erstatte den
Lyder godt - finger-x
Skærmen skulle vel ikke være købt hos Proshop.dk ?
Update:
Fik et opkald af en der talte dansk med accent som forvirrede mig (havde ikke fået kaffe)
Spurgte om jeg stadig havde problemet og det har jeg, jeg ville få en skærm sendt og kan putte den i den gamle særm i den samme kasse den nye skærm kommer i, da den har returlabel
Der garanti på 3 år og hvis jeg for problemer igen så ringer,skriver jeg bare og dell vil tage den derfra.
For de den og ikke kan se noget, kan de bruge den som reservedele istedet for at smide den udn ,genbruge dne for miljøet