Meget, så er det bare at vente på vi får mulighed for at få DNS'en til at virke igen. 🙂
Fedt det er oppe! Men jeg kan ikke indlæse siden i Firefox.
/content/gfx/smilies/sad.gifVirker fint i Chrome!
Edit: Virker også i Firefox 🙂
Rigtig godt!!! 🙂
Jeg nåede desværre ikke at være med på donor-holdet, men jeg har sendt en PM til Cocio21, så jeg forhåbentligt kan være med til at støtte hwt fremover.
#4 God stil, vi må se hvad vi gør fremover med betaling af siden, det er jo heldigvis ikke vildt mange penge hostingen koster om året.
Er der mon kommet adgang til webhotellet?
Calimero skrev d. 06-12-2022 09:51:30
Er der mon kommet adgang til webhotellet?
Ikke i nu, der arbejdes stadig på at finde ud hvilken mail der er brugt til at oprette Simply kontoen, så der kan nulstilles adgangskoden.
Jeg synes at have tjekke jævnligt, men har først kommet kunnet komme ind nu
Dejligt at siden er oppe igen :)
Endnu bedre hvis der også kom lidt mere liv her inde igen :)
#10 Det skal der nok komme, hvis brugerne igen opdager den er aktiv 😉
Men hvordan vi kan få udbredt det, ved jeg ikke. Måske man kunne skrive det i HOL's forum? Der er jo en del brugere herfra, som læser med derinde. Men må man mon det?
Burgurne skrev d. 14-03-2023 10:29:00
Men hvordan vi kan få udbredt det, ved jeg ikke. Måske man kunne skrive det i HOL's forum? Der er jo en del brugere herfra, som læser med derinde. Men må man mon det?
Jeg har skrevet til i tråden på HOL med emnet: Hvad er der sket med hwt-test.dk
Jeg ved ikke om man må oprette en ny tråd omkring det, da det jo lidt er en konkurrent.
cybercb skrev d. 14-03-2023 21:50:06
Jeg ved ikke om man må oprette en ny tråd omkring det, da det jo lidt er en konkurrent.
Vi har ingen konkurrenter vi er second-to-none 😉
Og så smider jeg gerne en nyslået 25-øre i kassen
CDCRenegade skrev d. 15-03-2023 16:09:40
cybercb skrev d. 14-03-2023 21:50:06
Vi har ingen konkurrenter vi er second-to-none 😉
Og så smider jeg gerne en nyslået 25-øre i kassen
Det kunne jo være vi blev det igen? 😉
Blev hvad cybercb?
CDCRenegade skrev d. 15-03-2023 17:10:35
Blev hvad cybercb?
En konkurrent til HOL på et tidspunkt igen :)
Vi har aldrig været en konkurrent til HOL - de når os ganske enkelt til sokkeholderne så det er ikke retfærdig at sammenligne os - plus i vores fravær burde de jo have raget alle IT-tumlinger til sig og der er jo ikke sket ene og alene fordi deres produkt er underlødigt 😀
Lækkert at se at der er kommet liv i siden igen 🙂
Jeg var inde på HOL et par gange, men det var bare ikke det samme...