Enhancer for YouTube™ er synderen
computeren, fandt ud af det var enahnced youtube der gjorde det
update det er stadig en udfordring på youtube
Desværre :)
Er det den alm youtube.com du mener? Jeg har en adblocker installeret på PC, og jeg ser aldrig rekvalmer, heller ikke selvom jeg ser flere video'er i træk.
Måske det er noget andet der driller i din browser?
problemer er ikke at blokere adds,reklamer men at gøre det uden at få billedet i #6 som gør det umuligt at afspille videoer før man for det fjernet
Adblocker Ultimate virker ikke med chrome og youtube
https://www.youtube.com/ skal tilføjes til accepterede reklamer ellers er youtube sort
Sådan en reklame for jeg med adblocker ultimate
Ja, det gør jeg så ikke. Her spiller det 100% med adblocker Ultimate og youtube.com Hverken rekvalmer eller det "skilt" du får vist. Har du måske andre udvidelser til Chrome installeret?
Jeg bruger "I don't care about cookies", Adblocker Ultimate, "My IP adress", Google docs offline og "Gem på google drev", og ellers ikke noget.
Har du prøvet AdGuard adblocker?
Jeg bruger godt nok firefox, men har ikke de problemer der nævnes
nej, lige pt uBlock Origin og og AdGuard adblocker der er ingen problemer med chrome
Tror dog det ændre sig
Har nu ladet youtube.com afspille 11 video'er efter youtubes valg i rækkefølge. Ingen reklamer eller "advarselsskilte" overhovedet.
Håber det forblir sådan så vi kan se youtube som vi plejer
Så blev jeg sgu også ramt af et "advarselsskilt" på youtube. Klikkede det væk, og alt ser ud til at virke, men alligevel. Jeg skriver til support for Adblocker Ultimate, og hvis jeg nogen sinde får et svar, så vender jeg tilbage her.
Her er Adblocker Ultimate's seneste nyhedsbrev, hvori der bl.a. står noget om de famøse "skilte" på Youtube!
https://mailchi.mp/getadblock/...
samt lidt fra deres blog om samme kedelige emne (rekvalmer på youtube)
Lol, det viser sig at i mit tilfælde, så var det bare pga manglende lokaliserede filterlister at Adblockplus ikke blokerede reklamer på Youtube 🤣
Jeg har bare tilføjet den nordiske filterliste også og nu virker det, ingen reklamer.
Ublock skulle også virke til at blokere dem ifølge ham her :