Så er det ved at være den tid på året, hvor der skal betales for Hwt´s hosting 🙂
Da det ikke er optimalt for mig at modtage penge på kontoen i øjeblikket, har jeg overladt opgaven til CyberCB.
Dvs han vil stå for at indsamle, og betale for hostingen når beløbet på 1687,50.- nået 🙂
/Cocio
Hvis der er nogen der har lyst til at give et frivillig beløb, så smid mig en besked, så klare vi resten der over 🙂
Jeg donere gerne 200,-.
Så længe der bliver betalt for hosting er sidens eksistens så “sikret”?. Tænker mere i forhold til nedbrud eller hvis siden bliver hacket. Er det så ressourcer og tid til at siden kommer op igen. Hvem “ejer” siden nu?
#2 Vi (Cocio og KiloDunse) har fået overdraget/overtaget kontoen ved hosting selvskabet.
Samt vi har ejerskab af domænenavnet også.
Er problemet løst eller mangler der forsat penge i kassen?
Webhotel står i mit navn nu, og da HWT ikke længere eksistere som et firma er vi sådan set bare et ganske alm forum i juridisk forstand.
Man burde jo lave en forening til formålet, det er bare så meget arbejde for at betale hosting 1 gang årligt 🤣
1268.~ endnu som jeg læser det, minus hvad CB selv smider ind 🙂
Status nu her er, at der er 3 der har bidraget til formålet med samlet 1200kr inkl. 400kr fra mig selv.
Så der mangler stadig 487,50kr for at komme helt i mål. 🙂
Jeg har også smidt 200 afsted 🙂
#7 De er også modtaget
Status lige her og nu er, at vi kun mangler 87,50 for at nå vores mål ❤
Så er de sidste 87,50 betalt. Sig endelig til næste gang, ville gerne have givet mere for denne gode side, har fået meget hjælp i gennem tiderne 🙂
Målet er nu nået og der er betalt for hosting af siden for det næste år.
På vegne af crew vil jeg gerne sig tak for alle der har bidraget til betaling af det næste års hosting af siden.
Og lige så meget tak til alle brugere her inde, som stadig kigger ind forbi siden i ny og næ 😀