-> #57
Jeg tror 'the fox' skal til at passe lidt på. Man skal ikke råbe højt om andres mor, når den mest intelligente del af én selv (Læs: DIG) løb ned af hendes ben under undfangelsen.
At bruge socialdemokrater var overilet, og jeg indrømmede det! At du så ikke fatter det, og i en total mangel på situationsfornemmelse bruger ordet i flæng er intet mindre end forkasteligt!
At bruge "cirkus" og "pest" i en fornærmelse må da kun, kunne betragtes som en mangel på en vis intelligens, da disse ord oftest bruges af børn i blestadiet og/eller dig! Kloge mennesker skræmmer mig ikke, dumme mennesker gør til gengæld. Og du skræmmer mig i DEN grad!
Seriøst! Hvem fanden skal bruge mere end et kvarter på at skrive det tynde pis du lukker ud der?! For pokker da... Du er ikke bare dum, men langsom! Er det derfor du har den oldsag af en computer? Går det for hurtigt ellers?!
Hallo! Godt råd: Nøjes med din spilledåse og den piller. Begge dele er inden for rækkevidde, og selv du, burde kunne finde ud af at lege med dem...
Medmindre din penis er SÅ fucking lille at du skal bruge gulerod og lup for at onanere...
Jeg vil slet ikke kommentere din stavning, da det i forvejen er synd for dig, at du overhovedet er blevet begavet med den evne. Hvordan, fatter jeg ikke!
Det er fa'me rart at du vil advare alle i en radius af 3km. Så kan de også se dig. For pokker da! Du er så grim at du ejendomspriser rasler ned, bare du viser dig...
Jeg har sgu ondt af dig, damn...
(:p)