Hmmm.... Var lige ude ved Dj|Bravo igår da han havde nogle problemer med en KlossPC KL-I915a som han havde byttet med dig ø27... Og så er det lige jeg gerne vil vide hvordan man kan få sig til at sælge/bytte noget væk hvor det 1. Mangler en holder til CD-rom drevet? 2. Onboard Netkort virker ikke? 3. Det ekstra netkort virker heller ikke i PCI porten (eller pci porten virker ikke)
Nu har vi siddet og bøvlet med det i flere timer, og ingen af dele fungerer, Hvorfor er det du ikke har kommenteret disse fejl/mangler i den tråd hvor du har haft salget af den kørende? det er da at holde folk for nar? Synes da det mindste man kan gøre er at informere folk om det, hvad end det er i tråden, eller ved afhentningen. Det kan da godt være der er kvittering på den, men tror næppe du får dem til at sende et ny CD-rom ophæng fordi DU (ø27) har fået det væk?
Vær nu for fanden da lidt fair i dine handler, ellers kan der hurtigt komme til at gå rygter!
Og nej... vi er ikke nogle dumme hoveder der ikke kan finde ud af at bruge en computer... Har haft computer siden jeg var 5 år, og studere på matematisk-naturvidenskabelig fakultet på AAU, og haft fat i en anden kammerat der er ITsupportchef i Danmarks største IT virksomhed, og ingen af os har fået det til at virke, eller trylle et cd-rom ophæng frem... Så ærlig talt synes jeg det er latterligt at handle med delvis defekte varer hvis ikke køberen er blevet informeret om disse fejl og mangler