Sælges: 8800GT 512 MB

Diverse d.  09. april. 2008, skrevet af kvist1992
Vist: 986 gange.

kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 14:43:53
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0


Postnr./by
1061 København K
Hej.

Nu har jeg fået svar fra producenten, (Gigabyte) og de siger at de gerne vil fixe det, dvs. at der er 120 % chance for et velfungernede kort til den heldige køber.
Gigabyte vil gerne køre en RMA!

Jeg har nu en gang bøvlet med RMA, men kortet blev sendt tilbage, pga. konkurs, men nu vil firmaet (Express Delivery) gerne køre RMA sager igen, da de har lavet aftaler med de forskellige leverandører!

Jeg orker ikke at bøvle med, og skal desuden også sende en død 400 GB Samsung til RMA, og så bliver det altså for meget! jeg går stærkt udfra at en RMA kan gennemføres. Derfor jeg sælger så billigt.

Og vil nogle af jer ikke nok væreså venlige at lade være med at kalde mig pattebarn o.l.

Prisen er 700 DKK p.p.

ALLE penge gives tilbage hvis RMA ikke går igennem

1. Det er det kort jeg omtaler i den tråd hvor der står at der er blevet lavet en lille ændring i biosen, dvs. 0.05 volt mere til GPU. Kortet har ALDRIG været mishandlet, og heller ikke været for varmt.

2. Her er der dokumentation fra Gigabyte.

http://ggts.gigabyte.com.tw/gt...

Og her er mailen fra deres RMA afdeling:

Dear, Sir I need your full address and the correct serial number of the MB or VGAcard you want to have be repaired.When you send me this information i will provide you an RMA number.Than ill send you this RMA number with an Email how to start theProcedure. The only thing you need to do is send the MB Or VGA to ourrepair centre and from that on it will be arranged. I hope that iinformed you enough about this.

Kind Regards, Kevin Schuts RMA Logistics AssistenT Gigabyte Technology RMA TEAM
Gigabyte Verdunplein 8, 5627 SZ, Eindhoven, The Netherlands
Tel: +31-40-2902085 Fax: +31-40-2902087
Mail: rma@giga-byte.nl
Web:www.giga-byte.nl

The information contained in this communication is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of theindividual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended recipient you are herebynotified that any disclosure, copying, distribution or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful. GIGABYTE TECHNOLOGY B.V. is neither liable for the proper and complete transmission of the information contained in this communication nor for any delay in its receipt.

3. Her er mailsene fra Midt Data:

Første email fra dem:

Hej Thomas.

Tak for din mail.

Der er vist tale om en misforståelse. Express Delivery er et selskab i samme koncern som Midt-Data, men har ingen juridiske bindinger.

Jeg har dog været inde på www.expressdelivery.dk , hvor jeg kan se, at der er en vejledning til, hvordan du kan få hjælp med din reklamation.

Venlig hilsen / Best regards

Keld Petersen

Salgskonsulent/Produktmanager

Midt-Data

Lundborgvej 13

DK-8800 Viborg

Direct: +45 87 256 256

Fax: +45 86 614 614

Company: +45 87 256 256
www.midtdata.dk

--------------------------------------------------------------------------------
Fra: THOMAS KVIST [mailto:kvist1@msn.com]
Sendt: 7. marts 2008 15:35
Til: Midt-Data A/S
Emne: RMA sag!


Hej.

Jeg så, den 3. marts 2008, at Express Delivery var gået konkurs. Fredag den 29. februar 2008, sendte jeg et Gigabyte nVidia GeForce 8800GT ind til RMA, pga. en defekt forbindelse mellem bundkort og PCI-Ekspress x16 connecteren. Tirsdag d. 4. marts 2008, indtastede jeg inde på Express Deliverys hjemmeside, mit RMA nummer som jeg skulle. Siden er der intet sket. Jeg ved at I har samme direktør som Express Delivery. Dette link er ment som en dokumentation, på at disse to firmaer, (Express Delivery og Midt-Data ApS) har samme direktør, linket skal ikke tolkes som en provokation. http://newz.dk/express-deliver... Direktøren hedder Allan Carøe Sørensen.

Hvor længe regner I med jeg skal vente inden jeg får mit grafikkort retur?

Da jeg ringede ind til jeres butik i Viborg fik jeg en supportet i røret, han nægtede at I havde den mindste smule relation til Express Delivery, og at han derfor ikke kunne hjælpe mig. Men alligevel kendte han Express Deliverys præcise adr. Lundborgvej 7, Viborg.
I 2005 gik Express Delivery også konkurs, men er så derefter startet op igen, for så at gå konkurs pr. 3. marts 2008.
Supporten har derfor løget overfor mig, hvilket jeg bestemt ikke synes er retfærdigt, det eneste jeg forsøger er at søge og få hjælp.

Håber meget på I ønsker at hjælpe mig.

Mvh. Thomas N.F. Kvist.


Her er anden email fra dem:

Hej Thomas.

Hvis graffikkortet er defekt ved returnering, skal du selv kontankte producenten for at reklamere over kortet.

Vi her hos midtdata kan ikke hjælpe dig, da du ikke har købt kortet hos os.

jeg skal desværre ikke kunne sige hvad supporten har sagt til dig, men Expressdelivery har ikke på noget tidspunkt været gået konkurs førend 29.2.2008

Venlig hilsen / Best regards

Keld Petersen

Salgskonsulent/Produktmanager

Midt-Data
Lundborgvej 13
DK-8800 Viborg
Direct: +45 87 256 256
Fax: +45 86 614 614
Company: +45 87 256 256
www.midtdata.dk

--------------------------------------------------------------------------------
Fra: THOMAS KVIST [mailto:kvist1@msn.com]
Sendt: 7. marts 2008 15:44
Til: Midt-Data A/S
Emne: RE: SV: RMA sag!


Hej.

Som jeg skrev i foregående mail, har jeg været inde på deres hjemmeside, og jeg har også gjort det der stod, men kan det passe at det tager så lang tid at sende et grafikkort tilbage.(4 dage!)
Men hvad skal jeg så gøre når/hvis jeg får mit grafikkort tilbage det vil jo stadig være defekt?
Vil I kunne hjælpe mig med reperation af mit grafikkort, når/hvis jeg får det tilbage?
Hvorfor sagde jeres supporter som han gjorde, da jeg snakkede med ham?

Mvh. Thomas N.F. Kvist

Her er den 3.

Fra: Keld Petersen (keld@midtdata.dk) på vegne af Midt-Data A/S (salg@midtdata.dk)
Tilføj kontaktperson
Sendt:7. marts 2008 16:12:39
Til: THOMAS KVIST (kvist1@msn.com)

Hej igen.

Det kan jeg desværre ikke svare dig på, der er du nød til at tage kontakt til gigabyte.

Venlig hilsen / Best regards

Keld Petersen

Salgskonsulent/Produktmanager

Midt-Data
Lundborgvej 13
DK-8800 Viborg
Direct: +45 87 256 256
Fax: +45 86 614 614
Company: +45 87 256 256
www.midtdata.dk

--------------------------------------------------------------------------------
Fra: THOMAS KVIST [mailto:kvist1@msn.com]
Sendt: 7. marts 2008 16:08
Til: Midt-Data A/S
Emne: RE: SV: SV: RMA sag!


Hej igen.

Lige 2 sidste ting.

Hvad gør jeg hvis jeg ikke får mit kort tilbage?
Hvordan skal/kan jeg sende mit kort til RMA hos Gigabyte?

Mvh. Thomas N.F. Kvist

Håber overstående kan bruges!

//Kvist

Timozzdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 14:49:05
Svar/Indlæg:
453 / 54
Omdømme:
0 / 0
0# Har du brændt kortet "delvist" af under et af dine verdenskendte overclocking forsøg?
Eller kan du fortælle hvordan kortet er blevet "defekt"?

Hvor er kortet købt?


loopstr
 
Ny Skribent
Tilføjet:
09-04-2008 14:56:33
Svar/Indlæg:
1876 / 132
Omdømme:
0 / 0
Jeg vil godt købe det til 500 kroner hvis du kan garantere at rma går igennem uden problemer. Lidt surt hvis de siger at det f.eks er mishandlet og ikke kan ombyttes.


MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
09-04-2008 14:56:48
Svar/Indlæg:
1368 / 102
Omdømme:
4 / 0
Hvis du kan garantere at det kan sendes til rma, og at det bliver ombyttet gratis, så kunne jeg godt være interesseret.

Edit:

Evt. bytte med et x1950xtx med 512 mb gddr4?


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 15:19:09
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
#2 Du kan godt køre en RMA, men self ikke sikkert den går igennem. Har kørt RMA en gang før, men dengang gik firmaet konkurs og de sendte det tilbage, men nu vil de gerne klare RMA sager igen...

PM mig så vi kan finde ud af mere...

Indtil videre har Loopstr højeste bud på 500 kr!


MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
09-04-2008 15:45:14
Svar/Indlæg:
1368 / 102
Omdømme:
4 / 0
Er der nogle fysiske skader at se på det? Har du haft køleren af?


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 15:49:01
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
35 Ingen fysiske skader at se, og har haft køleren af men det ses ikke.


MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
09-04-2008 15:50:38
Svar/Indlæg:
1368 / 102
Omdømme:
4 / 0
Ville du være interesseret i at bytte? Mit x1950xtx virker upåklageligt. Og er fra sapphire.


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 16:42:39
Svar/Indlæg:
741 / 24
Omdømme:
0 / 0
8# la da folk sel vælge vis folk ikke syns prisen er ok så siger de det nok men sådan gør du jo altid :no:


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 16:54:27
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
#8 Hvis du nu ville være så venlig at lade være med at sige den slags i min tråd, ville det være dejligt. Havde du selv været i samme sitiuation, var du helt klart også blevet irrirteret hvis nogen skrev som du gør i en tråd du f.eks. kunne have oprettet?

#7 Det lyder fandme som et nice tilbud, men har lige bestilt et 3850:D Ellers rigtig mange tak for tilbudet 🙂


Timozzdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 16:58:28
Svar/Indlæg:
453 / 54
Omdømme:
0 / 0
9#+10# Hold nu op! Manden har ret!
Man er jo ikke sikker på en skid når man køber det kort! For det første har 0# brudt garantien ved at tage køleren af og oversmørre kortet så meget med kølepasta at lortet ik virker ordenligt. Han har jo selv ødelagt kortet.

Så det kan hurtigt blive 710kr eller mere lige ud af vinduet!



kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 17:08:50
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
#8 og #11 STOP så! I kan sgu ikke være det bekendt! :'-(


Timozzdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 17:15:04
Svar/Indlæg:
453 / 54
Omdømme:
0 / 0
12# Du kan jo bare love pengene tilbage hvis de ikke vil tage kortet retur hos RMA.
Ellers virker det jo som om du prøver at give "lorten" videre.
Jeg synes det er at tage røven på folk når du kalder kortet delvist defekt!

Fik du ikke webnik til at lave kortet, eller var det for "hærget"?


SoundWave
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 17:34:21
Svar/Indlæg:
1149 / 119
Omdømme:
0 / 0
Ifølge købelovens §79 skal man som forbruger stå uden beregning, hvis noget skal til RMA, ergo skal forhandleren betale al fragt i forbindelse med RMA. Det får jeg dem altid til.


#14
Jam
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 17:45:24
Svar/Indlæg:
471 / 30
Omdømme:
0 / 0
Der er igen der siger i skal byde på dette kort.
og 13# han tager ikke røven på nogen, han skriver jo som det er.
Hvis du vil have et billig kort må du jo tag den lille risiko.


Timozzdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 18:29:29
Svar/Indlæg:
453 / 54
Omdømme:
0 / 0
14# Godt nok er det §78 men ok. Desuden er der INGEN forhandler da denne er gået konkurs. Det er sælger som skal betale for fragten.

15# Det da ikke en lille risiko. Der er en god chance for fabrikanten ikke vil sende et nyt kort hvis de kan se kortet er ødelagt selvforskyldt.

http://hwt.dk/forumthread.aspx...


MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
09-04-2008 18:32:28
Svar/Indlæg:
1368 / 102
Omdømme:
4 / 0
I #6 skriver du at man ikke kan se køleren har været af, men i tråden #16 linker til, er der pludselig en masse sølvfarvet kølepasta. Er det renset ud?


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 18:32:59
Svar/Indlæg:
741 / 24
Omdømme:
0 / 0
16# ja syns måske godt han kunne selv have linket til den artikel ville være mest før men igen det er op til folk selv om de vil købe eller ikke!


bakmann
 
Overclocker
Tilføjet:
09-04-2008 18:38:28
Svar/Indlæg:
124 / 4
Omdømme:
0 / 0
Der er sgu da for fanden en grund til manden ikke selv bare bruger 5 min. på at sende det retur og få et spritnyt.

Nu skal i stoppe med at være så pisse naive for fanden.

Med mindre han skriftligt garanterer at det kort ryger gennem RMA og hvis ikke så betaler han jer 500 tilbage så hold jer fra det !!!


MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
09-04-2008 20:13:53
Svar/Indlæg:
1368 / 102
Omdømme:
4 / 0
Det kunne da godt være kvist stod inde for det han siger, og at man kunne lave en aftale med ham. Ingen grund til at bande, og svovle 🙂


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 20:45:30
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
Har lige fået svar fra Gigabyte, og de vil gerne lave kortet. Så der er 120 % chance for at det vil komme til at virke igen. Så sætter det til salg for 700 kr.


Toft123
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2008 20:51:01
Svar/Indlæg:
2734 / 352
Omdømme:
0 / 0
#21 god tilbagemelding 🙂
Til dem der kunne have købt kortet 200 kr. billigere, men valgte at være direkte grove, må der vel følge et 'Nelson-grin': Haaha! (det er ham fra Simpsons hvis man skulle være i tvivl)


loopstr
 
Ny Skribent
Tilføjet:
09-04-2008 22:21:43
Svar/Indlæg:
1876 / 132
Omdømme:
0 / 0
Agh ok kvist1992....

Se bort fra min pm så 😛


bakmann
 
Overclocker
Tilføjet:
10-04-2008 06:27:44
Svar/Indlæg:
124 / 4
Omdømme:
0 / 0
#22 Vil da ikke have sådan et lille kort blot fortælle folk at de skulle holde sig langt væk fra det der :no:


#24
phg
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-04-2008 23:16:43
Svar/Indlæg:
158 / 32
Omdømme:
0 / 0
#21
sådan som jeg har forstået det har du kortet endnu,og du ikke har sendt det til RMA
så er det jeg gerne vil vide , er det det samme kort som du har voldtaget med at flashe bios,jævnfør en af dine tidliger posts ,samt voldclocket,hvilket sandsynligvis er grunden til at det er kaput,eller er det et andet 8800GT kort hvis det er et andet kort kunne jeg muligvis være intereseret,ellers vil jeg ikke røre det med en ILDTANG

P.S er det et Gigabyte kort eller er det bare dem der står for RMA.


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 14:41:47
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
Mit gamle 8800GTS 320 blev fejl flashet.

Mit nye 8800GT har den orgianle bios, der er bare givet 1.010 volt i stedet for 1.005 volt. Og temp. har ALDRIG været oppe på over 65 grader!

Kortet er et Gigabyte, og kortet skal bare sendes der ind og så vil det virke bagefter, jeg gider bare ikke bøvle med det. Prisen er 700 kr, og det er sgu billigt for et 8800GT!


#26
phg
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 16:46:40
Svar/Indlæg:
158 / 32
Omdømme:
0 / 0
hvad er så det her for et kort?

http://hwt.dk/forumthread.aspx...
eller har du haft flere 8800gt kort
hvis det er samme kort som optræder i din ovenstående post så glem det.


#27
HCJ
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 17:14:32
Svar/Indlæg:
887 / 178
Omdømme:
0 / 0
Kan ikke lade være med at spørge :'-(

Du siger altså at Gigabyte er gået med til at erstatte et grafikkort Hvor der er har været ledende kølepasta ud over hele kortet , derudover er de gået med til at erstatte et kort som er bios moddet til at give mere strøm end deres standart indstillinger er sat til 🤣

Jeg må indrømme at jeg tror du er fuld af løgn , ellers tror jeg ikke du har fortalt Gigabyte hele sandheden :no:

Copy paste evt de mails du har fået fra Gigabyte herinde


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 17:24:09
Svar/Indlæg:
741 / 24
Omdømme:
0 / 0
jeg syns det her slag lugter langt væk men 0# vis det er så inkelt at du bare skal sende det og du får et nyt uden problemer så gør da selv det så kan du sælge det for 900kr så ingen problemer der eller er der en grund til du ikke gider bøvle med det måske det 27# siger :no:


simonkl
 
Overclocker
Tilføjet:
11-04-2008 19:13:10
Svar/Indlæg:
161 / 16
Omdømme:
0 / 0
#0 Med mindre du som ham i #27 ganske rigtigt foreslår, nemlig at lægge samtlige mails frem og tilbage mellem dig og Gigabyte, frem til offentlig skue her i tråden, så er der INGEN som vil handle med dig her mere.
Du har jo åbenlyst vist os alle at du er en svindler som lyver og pisser på at uforstående drenge herinde kommer til at brænde nallerne fordi du er elendig til OC af hardware.

Du sidder og viser alle at du åbenlyst lever efter: "går den, så går den" - Skam dig!


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 20:16:46
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
Ej nu STOPPER i fandme, opfør jeg dog ordenligt. I SVINER mig til!
Jeg har naturligvis fjernet det ledende kølepaste og renset hele kortet, og har givet kernen 0.05 bolt mere, altså helt ærligt?

Havde det været jer selv havde i skrevet ligsom miug.

Og jeg gider ikke bøvle frem og tilbage med Gigabyte derfor jeg sælger det så billigt!

I gør mig fandme ked af det :'-(


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 20:23:05
Svar/Indlæg:
741 / 24
Omdømme:
0 / 0
30# de kan alser se meget jeg vil tro der er meget store risiko for det ikke går igenmen rma
selv om du har raset det så meget de har fanme røgen ørn men
du kan jo bare love at betale penge tilbage vis den ikke går ignmen eller er du ikke siker nok på dig selv og der er jo igen problmer for Gigabyte har jo sagt god for den eller ved kener de ikke hele hestioren , og med pris syns det er dyrt når man kan købe et til 8-900 der er siker på virker og ingen bøvl men må folk selv om men som sagt bare lov folk penge til bage


edit kan se du vil give pengen tilbage nu vis den ikke går igenmen det er et godt træk hel og lykke med slaget 🙂


angloamerikansk
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 20:32:37
Svar/Indlæg:
3211 / 250
Omdømme:
0 / 0
Send det nu bare selv til Gigabyte og luk tråden, hvor svært kan det være 🙂


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 20:34:48
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
Gider ikke bøvle med det!

ALLE penge gives retur hvis RMA ikke lykkedes


angloamerikansk
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 20:51:44
Svar/Indlæg:
3211 / 250
Omdømme:
0 / 0
Ikke for noget, men tænk på ALT det bøvl du indtil videre har haft. Havde været lettere fra starten blot at have smidt det i en kasse og sendt til RMA selv 🙂


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 20:55:09
Svar/Indlæg:
741 / 24
Omdømme:
0 / 0
34# ja og vist det ikke er noget problem og den smuter lidt genmen RMA vild det være dumt ikke at gøre det er et godt kort 🙂


#36
phg
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 21:24:29
Svar/Indlæg:
158 / 32
Omdømme:
0 / 0
#35
ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide.

1. du gider ikke sende kortet til RMA HVORFOR?hvor svært kan det være at putte det i en kasse og smide porto på.hvorfor skal en evt. køber have alt bøvler for dig,og 700kr for et defekt kort hvor chancen er stor for at det ikke bliver lavet er sku mange penge.

2.du påstår det er den originale bios der er på kortet,når du i en anden post reklamerer med at du har flashet kortet med en moddet bios hvordan kan det lade sig gøre??, du kan ikke give kernen 0,05 volt mere uden du har fiflet med bios på kortet.



saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 21:40:49
Svar/Indlæg:
741 / 24
Omdømme:
0 / 0
36# man kan jo lige den orginale bios på sit kort har selv haft en anden bios på mit HD3870 og den orginae på senere


bakmann
 
Overclocker
Tilføjet:
11-04-2008 22:23:10
Svar/Indlæg:
124 / 4
Omdømme:
0 / 0
Kvist er jo ikke andet et lille pattebarn, se hans profil. Med denne tråd får han ALDRIG mere solgt noget som helst herinde. Drengen fylder jo bevidst folk med løgn og latin.


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 22:26:59
Svar/Indlæg:
741 / 24
Omdømme:
0 / 0
38# hvordan han siger jo han vil give penge tilbage vis den ikke går igenmen det er da flot så er der jo ikke noget at være bange for 😐


#40
phg
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2008 23:19:29
Svar/Indlæg:
158 / 32
Omdømme:
0 / 0
#39
der er sku da ikke flot,hvorfor skal en evt køber tage risikoen + bøvlet med at få pengene igen hvis kortet ikke virker,når han ligeså godt selv kan få det lavet,og så sælge det.
knægten er sku da dybt naiv hvis han tror han kan få nogen til at hoppe på den. :no:



kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 08:41:06
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
Tak for jeres medvirken tilødelæggelse af den her tråd. #38 hvis nogen er et pattebarn så er det dig!
Nogle af jer er direkte modbydelige!


bygmanbob
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 08:49:43
Svar/Indlæg:
3921 / 204
Omdømme:
0 / 0
Skal kortet sendes til Gigabyte direkte? Så tvivler jeg på det kan gøres for 70 kr som du skriver i #0 Hvor pokker har du købt det henne da ikke hos gigabyte?
Jeg må sige det sådan at jeg tvivler på de bare sådan tager imod en RMA sag Gigabyte plejer at bede dig sende den igennem forhandleren. Hvis det er hos gigabyte det skal sendes så forstår jeg sgu godt du prøver at sælge det videre først.
I mine øjne er kortet ikke de penge værd. Smid det ud og kom videre med livet det er man nød til engang imellem men selvfølgelig hvis du kan få en "tosse" til at købe det for 700 kr så er de penge tjent. 😐


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 09:38:17
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
Ja, de har så ikke givet mig et faktura nr. så en RMA ved Ekspress Delivery er umulig! Men får hjælp af Gigabyte


bygmanbob
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 10:01:49
Svar/Indlæg:
3921 / 204
Omdømme:
0 / 0
Hvor? Du må ha en adresse. 😐


#45
phg
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 12:49:59
Svar/Indlæg:
158 / 32
Omdømme:
0 / 0
#41
jamen selv tak da

hvis du nu var lidt mindre stædig,og tog imod et godt råd engang imellem så tror jeg heller ikke folk var sådan på nakken af dig,det det bunder i i denne tråd er jo bare at folk har sagt til dig at det var da nemmere at du selv sendte kortet til RMA,men du insisterer på at det er en køber der skal gøre det for dig dvs. give 700kr for et defekt kort COME ON prøv lige at se det fra købers side han står med hele risikoen og arbejdet.

hvorfor har du ikke noget fakture nr.det? står da på din kvittering fra kortet og hvis du har smidt den væk kan den vel fremskaffes ved en henvendelse til midtdata,det har jeg da selv gjordt ved både midtdata og shg.

med hensyn til at du syntes folk er modbydelige,ja ok at kalde dig for et pattebarn er at træde over stregen hvor man bliver personlig,men resten vil jeg kalde konstruktiv kritik,du må indrømme at der er visse uoverensstemmelser mellem dine oplysninger i denne tråd og så de tråde du se du selv har skrevet.

nå men slut herfra og held og lykke med dit salg af dette kort og dit nye ATI kort.


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 13:05:09
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
Midt Data nægter kendskab til Express Delivery og de nægter at hjælpe mig :'-(


Hitman1973
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 13:10:18
Svar/Indlæg:
1040 / 68
Omdømme:
0 / 0
spøgsmål.

1. Er dette kort det du har skrevet om i dine andre tråde her på HWT

2. Send mig en PM med oplysninger som du har fået af gigabyte (skal kunne dokumenteres)

3. Send mig en pm med oplysninger om hvorfor midtdate ikke vil hjælpe dig ( skal kunne dokumenteres)

4. Kan du ikke på ordenligvis svare på de 3 første, smid dit kort ud!


sirkob
 
Overclocker
Tilføjet:
12-04-2008 14:00:51
Svar/Indlæg:
489 / 13
Omdømme:
0 / 0
haha den gik ikke 🤡


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 14:03:14
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
#48 Jo det gjorde den! Jeg har sendt en PM til ham, med ALLE oplysninger


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 14:05:10
Svar/Indlæg:
741 / 24
Omdømme:
0 / 0
49# hvfor porster du ikke dem i tråden eller er de hemlige det ville hjælpe dit salg meget 🙂


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 14:12:22
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
1. Det er det kort jeg omtaler i den tråd hvor der står at der er blevet lavet en lille ændring i biosen, dvs. 0.05 volt mere til GPU. Kortet har ALDRIG været mishandlet, og heller ikke været for varmt.

2. Her er der dokumentation fra Gigabyte.

http://ggts.gigabyte.com.tw/gt...

Og her er mailen fra deres RMA afdeling:

Dear, Sir I need your full address and the correct serial number of the MB or VGAcard you want to have be repaired.When you send me this information i will provide you an RMA number.Than ill send you this RMA number with an Email how to start theProcedure. The only thing you need to do is send the MB Or VGA to ourrepair centre and from that on it will be arranged. I hope that iinformed you enough about this.

Kind Regards, Kevin Schuts RMA Logistics AssistenT Gigabyte Technology RMA TEAM
Gigabyte Verdunplein 8, 5627 SZ, Eindhoven, The Netherlands
Tel: +31-40-2902085 Fax: +31-40-2902087
Mail: rma@giga-byte.nl
Web:www.giga-byte.nl

The information contained in this communication is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of theindividual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended recipient you are herebynotified that any disclosure, copying, distribution or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful. GIGABYTE TECHNOLOGY B.V. is neither liable for the proper and complete transmission of the information contained in this communication nor for any delay in its receipt.

3. Her er mailsene fra Midt Data:

Første email fra dem:

Hej Thomas.

Tak for din mail.

Der er vist tale om en misforståelse. Express Delivery er et selskab i samme koncern som Midt-Data, men har ingen juridiske bindinger.

Jeg har dog været inde på www.expressdelivery.dk , hvor jeg kan se, at der er en vejledning til, hvordan du kan få hjælp med din reklamation.

Venlig hilsen / Best regards

Keld Petersen

Salgskonsulent/Produktmanager

Midt-Data

Lundborgvej 13

DK-8800 Viborg

Direct: +45 87 256 256

Fax: +45 86 614 614

Company: +45 87 256 256
www.midtdata.dk

--------------------------------------------------------------------------------
Fra: THOMAS KVIST [mailto:kvist1@msn.com]
Sendt: 7. marts 2008 15:35
Til: Midt-Data A/S
Emne: RMA sag!


Hej.

Jeg så, den 3. marts 2008, at Express Delivery var gået konkurs. Fredag den 29. februar 2008, sendte jeg et Gigabyte nVidia GeForce 8800GT ind til RMA, pga. en defekt forbindelse mellem bundkort og PCI-Ekspress x16 connecteren. Tirsdag d. 4. marts 2008, indtastede jeg inde på Express Deliverys hjemmeside, mit RMA nummer som jeg skulle. Siden er der intet sket. Jeg ved at I har samme direktør som Express Delivery. Dette link er ment som en dokumentation, på at disse to firmaer, (Express Delivery og Midt-Data ApS) har samme direktør, linket skal ikke tolkes som en provokation. http://newz.dk/express-deliver... Direktøren hedder Allan Carøe Sørensen.

Hvor længe regner I med jeg skal vente inden jeg får mit grafikkort retur?

Da jeg ringede ind til jeres butik i Viborg fik jeg en supportet i røret, han nægtede at I havde den mindste smule relation til Express Delivery, og at han derfor ikke kunne hjælpe mig. Men alligevel kendte han Express Deliverys præcise adr. Lundborgvej 7, Viborg.
I 2005 gik Express Delivery også konkurs, men er så derefter startet op igen, for så at gå konkurs pr. 3. marts 2008.
Supporten har derfor løget overfor mig, hvilket jeg bestemt ikke synes er retfærdigt, det eneste jeg forsøger er at søge og få hjælp.

Håber meget på I ønsker at hjælpe mig.

Mvh. Thomas N.F. Kvist.


Her er anden email fra dem:

Hej Thomas.

Hvis graffikkortet er defekt ved returnering, skal du selv kontankte producenten for at reklamere over kortet.

Vi her hos midtdata kan ikke hjælpe dig, da du ikke har købt kortet hos os.

jeg skal desværre ikke kunne sige hvad supporten har sagt til dig, men Expressdelivery har ikke på noget tidspunkt været gået konkurs førend 29.2.2008

Venlig hilsen / Best regards

Keld Petersen

Salgskonsulent/Produktmanager

Midt-Data
Lundborgvej 13
DK-8800 Viborg
Direct: +45 87 256 256
Fax: +45 86 614 614
Company: +45 87 256 256
www.midtdata.dk

--------------------------------------------------------------------------------
Fra: THOMAS KVIST [mailto:kvist1@msn.com]
Sendt: 7. marts 2008 15:44
Til: Midt-Data A/S
Emne: RE: SV: RMA sag!


Hej.

Som jeg skrev i foregående mail, har jeg været inde på deres hjemmeside, og jeg har også gjort det der stod, men kan det passe at det tager så lang tid at sende et grafikkort tilbage.(4 dage!)
Men hvad skal jeg så gøre når/hvis jeg får mit grafikkort tilbage det vil jo stadig være defekt?
Vil I kunne hjælpe mig med reperation af mit grafikkort, når/hvis jeg får det tilbage?
Hvorfor sagde jeres supporter som han gjorde, da jeg snakkede med ham?

Mvh. Thomas N.F. Kvist

Her er den 3.

Fra: Keld Petersen (keld@midtdata.dk) på vegne af Midt-Data A/S (salg@midtdata.dk)
Tilføj kontaktperson
Sendt:7. marts 2008 16:12:39
Til: THOMAS KVIST (kvist1@msn.com)

Hej igen.

Det kan jeg desværre ikke svare dig på, der er du nød til at tage kontakt til gigabyte.

Venlig hilsen / Best regards

Keld Petersen

Salgskonsulent/Produktmanager

Midt-Data
Lundborgvej 13
DK-8800 Viborg
Direct: +45 87 256 256
Fax: +45 86 614 614
Company: +45 87 256 256
www.midtdata.dk

--------------------------------------------------------------------------------
Fra: THOMAS KVIST [mailto:kvist1@msn.com]
Sendt: 7. marts 2008 16:08
Til: Midt-Data A/S
Emne: RE: SV: SV: RMA sag!


Hej igen.

Lige 2 sidste ting.

Hvad gør jeg hvis jeg ikke får mit kort tilbage?
Hvordan skal/kan jeg sende mit kort til RMA hos Gigabyte?

Mvh. Thomas N.F. Kvist

Håber overstående kan bruges!


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 14:12:24
Svar/Indlæg:
741 / 24
Omdømme:
0 / 0
hvad er grnen til først er du 120% siker på ram går igenmen og lidt længer nede i 0# står der jeg går stærkt udfra at en RMA kan gennemføres 😕


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 14:13:11
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
Kan ikke få Gigabyte linket til at virke men det andet er vel også fint?


#54
phg
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 17:28:35
Svar/Indlæg:
158 / 32
Omdømme:
0 / 0
#46
Midt Data nægter kendskab til Express Delivery og de nægter at hjælpe mig

gu gør de da ej,nu må du sku holde op med dine postulator

midtdata skriver jo selv i den email der er sendt til dig

Der er vist tale om en misforståelse. Express Delivery er et selskab i samme koncern som Midt-Data, men har ingen juridiske bindinger.


Det er det kort jeg omtaler i den tråd hvor der står at der er blevet lavet en lille ændring i biosen, dvs. 0.05 volt mere til GPU. Kortet har ALDRIG været mishandlet, og heller ikke været for varmt.

det er sku da ligegyldig om det er en liie eller en stor ændring i Vcore fakta er at du har flashet med en modbios hvilket du ikke oplyser i din salgspost.
og med hensyn til om det har været mishandlet så er det vist efter hvis øjne der ser på det,jeg ser nu sådan på det med de MHZ det kort har været udsat er det nok på kanten til mishandling.



kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 18:47:33
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
Uha 730 Mhz på kernen puuuhaaa


Den supporter som jeg først ringede til nægtede kendskab til ED, derfor ham i mailen skriver at der er tale om en misforståelse


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 20:13:43
Svar/Indlæg:
764 / 38
Omdømme:
0 / 0
#55 hey ro på, en ændring i biosen på et gfx er som at rive kvitteringen over. det sted du har købt det kort er ikke forpligtet til en skid !


angloamerikansk
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 20:54:05
Svar/Indlæg:
3211 / 250
Omdømme:
0 / 0
Hej Kvist1992.

Svar lige på det som han spørger om i #47 Spørgsmål 1 🙂


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 21:15:26
Svar/Indlæg:
741 / 24
Omdømme:
0 / 0
52#det svare han da på i 51# 😛


#59
CerB
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 21:31:28
Svar/Indlæg:
320 / 22
Omdømme:
0 / 0
haha og igen haha
Har fulgt denne sag med et smil på læben, ret mig hvis jeg tager fejl, men der står intet i det du poster at de vil ombytte kortet eller rep det på deres regning. Som jeg læser det skal du sende det ind, og de vil kigge på det.

Som det forhåbenligt er gået op for dig, så er den ændring du har lavet med bios nok til at de sender det retur til dig med en regning for en teknikers timelån for at spilde deres tid.
RMA er til hvis ens produkt er gået i stykker inden for garanti betingelserne, tvivler stærkt på at du har overholdt dem med de ting der er fremlagt her.

Kunne være sjovt hvis nogen købte dit kort, sendte det ind og fik en regning retur.

hvad så ??? dækker du osse den udover de penge som man skulle have retur fra dig ??

Det er lige før jeg er fristet til at købe det, bare for at evt kunne sætte dig på plads face to face hvis det hele falder ud som jeg regner med det gør.

ps. gik faktisk rundt og forstillede mig at ens antal posts, hang nogenlunde sammen med ens forstand.......................................hænger måske sammen med jeg selv kun svare på noget jeg har bare lidt forstand på, frem for bare at poste løs


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 21:37:38
Svar/Indlæg:
741 / 24
Omdømme:
0 / 0
59# den siste del må så betyde jeg vildt klov efter som jeg har poste 2092 nu 🤣


#61
CerB
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 21:39:19
Svar/Indlæg:
320 / 22
Omdømme:
0 / 0
måske måske 😀 men det er sq en spøjs omgang denne tråd, det er tilsynladende kun sælger der ikke kan se det hele ikke hænger sammen, tager gerne mine ord i mig hvis det hele ender lykkeligt


Hitman1973
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 21:51:46
Svar/Indlæg:
1040 / 68
Omdømme:
0 / 0
Som #59 skriver, står der ingen steder de vil ombytte dit kort! Ergo smid det ud.

Så ud fra mine spøgsmål vil jeg heller ikke røre det med en ildtang


#63
phg
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 21:53:41
Svar/Indlæg:
158 / 32
Omdømme:
0 / 0

Den supporter som jeg først ringede til nægtede kendskab til ED, derfor ham i mailen skriver at der er tale om en misforståelse

når du allerede vidste det var en misforståelse hvorfor dæ.... skriver du så sådan i post #46. Maillen er fra d.7 marts,det er over en måned siden

#60 øhhh nej det gør det ikke 😉


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2008 22:13:17
Svar/Indlæg:
741 / 24
Omdømme:
0 / 0
63# nu skal du ikke ødelge det 🤣


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2008 08:45:25
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
Tak for jeres støtte!