Faktisk kan det nye shg.dk godt tage sig af visse af det gamle shg's produkter.
Det nye shg kan formidle kontakt til de producenter/distributører som har indgået en aftale herom med det nye SHGs ejer: jeg ved, at det pt drejer sig om bl.a. Asus, MSI, WesternDigital, Seagate, XFX, BFG, SteelSeries, og sikkert også andre.
Jeg ved også at det ikke kan lade sig gøre med produkter fra AsRock, Linksys, Corsair, Samsung, LG da disse firmaer helst vil slippe for at yde nogensomhelst service.
Den nye ejer af SHG har hjulpet mig med kontakt til både Asus (et bundkort) og WesternDigital (2 stk 500GB harddiske) og jeg har derved fået repareret/ombyttet de defekte dele. Godt nok tog det lidt længere tid end normalt fordi tingene skulle sendes fra SHG til producent da shg ikke står for ombytningen men kun "kontaktformidling", men det kunne jeg da leve med for jeg fik et nyt bundkort og to nye harddiske! 😀 Jeg synes faktisk det var super i orden at shg kunne hjælpe mig alligevel.
ang Intel CPUen her: hvis det var en tray (OEM), så ydeer Intel ingen garanti; det er forhandleren der skal det, og har kan shg vist ikke hjælpe. Er det derimod en box-udgave så yder Intel 3 års garanti. Bemærk at den originale box-køler (med serienummeret) skal medsendes ved RMA. Har processoren været overclocket bortfalder garantien helt.
Så egentlig: alt det der snak om kvittering osv på en CPU der har været overclocket giver ikke mening. DER ER INGEN GARANTI PÅ HARDWARE DER HAR VÆRET ANVENDT TIL OVERCLOCKNING! Det er da snart på tide at folk fatter at de ikke kan/skal/må forvente garanti på nogetsomhelst hardware de har overclocket!!!!
Overclockning=ingen garanti/reklamationsret!.