#4 - Næ du gad så heller ikke fortælle at reklamationsretten var smuttet i svinget, eller grunden til at bundkortet er "velegnet til vandkølingsfolket"...
Super informativt, må jeg sige... 😴
#5 - Nej jeg håbede på at #0 reagerede ved at skrive en højere pris, hvorefter der ville være lidt forhandling frem og tilbage, som endte på et beløb vi begge to var tilfredse med.
#0 Har heller ikke været så snedig at han har angivet en lokation i DK - så som udgangspunkt må jeg gå ud fra at porto skal klares.
Desuden betaler jeg ikke fuld pris for et brugt vandkølehoved jeg ikke kan se i detaljer, eller for den sags skyld hverken kender mærke eller modelbetegnelse på.
Jeg giver derfor ikke videre høje bud på et bundkort, som jeg kan risikere ikke engang virker - og som derved kan være komplet værdiløst for mig i og med jeg ikke kan få det byttet på "garantien".
Skriver man ikke minimumspris, kan man med rette forvente at folk starter i den meget lave ende - ellers er man efter min mening naiv.