#38 Ganske enig. Der kan være en god grund til at folk udebliver. Desværre er det oftest den dårlige, der er årsag til den slags. Personligt foretrækker jeg at alle adviseres, hvis en bruger ikke leverer som forventet. Det er nemt at komme med et dementi, hvis tingene skulle vise sig at have en logisk forklaring. Til gengæld kan et skodøre tjene en god slat penge mens de venlige afventer og er høflige.
Lige nu kan jeg eksempelvis fortælle dig, at en gut der har snydt en af vore brugere for 250kr (han har ikke betalt for den vare han modtog), pt er i gang med op til flere andre handler herinde (der i blandt at sælge noget af det han ikke betalte for). Denne gang sælger han dog, og vi må da så dels håbe at han rent faktisk sender varerne, dels bruger nogle af pengene han modtager, på at betale ham han tørrede røven på. Men det ved vi jo ikke. Ville du være vild med at handle med denne gut? Uvist af hvilken årsag har ham der ikke modtog pengene stort set ikke hængt idioten ud, og jeg skal derfor heller ikke gøre det.
Så jo: Imo er det langt bedre at råbe vagt i gevær, og da især efter så lang tid som i dette tilfælde, end at risikere at andre bliver snydt.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Johnny d. 19-03-2010 19:10:29.