Sælges: B: XFX AMD Radeon HD6870 -> Andet HD6870

Diverse d.  07. november. 2010, skrevet af kvist1992
Vist: 550 gange.

kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2010 21:10:23
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0


Postnr./by
1061 København K
Hej

Jeg vil meget gerne bytte mit XFX AMD Radeon HD6870 kort, til et andet HD6870, af andet mærke.
Da jeg øsnker at køre med vandkøling som XFX ikke tillader, da der er plombering på kortet.

Kortet er fra fredag d. 29/10-2010 og købt hos FComputer.

Kvittering haves.

Kom friske! 😉


//Kvist


Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af kvist1992 d. 07-11-2010 21:11:22.
zzolio
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2010 07:30:19
Svar/Indlæg:
531 / 23
Omdømme:
0 / 0
xfx har altid lavet min kort selv om jeg har haft vandkøling på 🙂


rosty
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2010 07:40:59
Svar/Indlæg:
737 / 93
Omdømme:
0 / 0
nu har de sat mærker på 2 af de skruer til køleren, hvor der står garantien ryger, det der selvfølgelig altid en løsning at få af og på med hårtørre osv, men lur mig om ikke feks komplett ville afvise rma hvis de var fjernet, hvad de jo har deres gode ret til


Elitesoldaten
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2010 08:05:25
Svar/Indlæg:
687 / 41
Omdømme:
0 / 0
#2 Det fatter jeg bare ikke, har XFX ikke altid reklameret med deres garanti? At selvom du skifter køler så dækker garantien og garantien ryger med over ved second hand salg osv.. Har de nu fjernet deres bedste egenskab?


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2010 08:24:12
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
#3 Ja de har lige præcis fjernet deres bedste egenskab og det pisse ærgeligt! 😐 :no:


SoEinDing
 
Enthusiast
Tilføjet:
08-11-2010 08:30:48
Svar/Indlæg:
163 / 20
Omdømme:
0 / 0
En gut ved navn Tim jeg snakkede med hos komplett og som jeg har brugt flere gange ved henvendelser angående rma, sagde at hvis han tog sagen ville RMA stadig være gyldigt siden at udskifte køleren på gfx kortet til noget bedre selvom det fjerner en klam plombering har intet og gøre med misvedligeholdelse af kortet, medmindre de selvfølgelig kan se der er spildt kølingsvæske udover kortet fra dit vandkøling på det.

men nu roder komplett aldrig selv med det hardware folk sender tilbage, det ryger til producenten.

og som en bonus de gange jeg har snakket med komplett ang. rma har de altid sendt mig et nyt produkt og så en returlabel med tilbage til det gamle, det er vidst en service man ikke ville få andre steder :D


kvist1992
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2010 08:58:30
Svar/Indlæg:
4327 / 747
Omdømme:
0 / 0
#5 Håber sku IKKE de sender ALT til producenten HVER gang, da det er langtrukken affære, håber sku bare de kører det igennem hos dem selv! 😉


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
08-11-2010 10:12:24
Svar/Indlæg:
3302 / 542
Omdømme:
1 / 0
XFXs garanti er blev fejlfortolket mange gange. Deres livstidsgaranti og garanti for kølerskifte har kun været gældende for Nordamerika.

WARRANTY INFORMATION EUROPE

XFX warrants that the Product shall conform to and perform in accordance with published technical specifications and the accompanying written materials, and shall be free of defects in materials and workmanship. XFX does not sell its Product directly to the consumer therefore the warranty for XFX Products remains the responsibility of your reseller where you purchased the Product.

This warranty offered by XFX to its Resellers is limited to the repair and/or replacement, at XFXs discretion, of defective or nonconforming Product, and XFX shall not be responsible for the failure of the Product to perform specified functions, or any other non- conformance caused by or attributable to: (a) any misapplication, modification or misuse of the Product; (b) failure of Customer to adhere to any of XFXs specifications or instructions; (c) neglect of, abuse of, or accident to, the Product; or (d) any associated or complementary equipment or software not furnished by XFX.

Should you experience any difficulty obtaining a fair and proper warranty service from any of our Resellers please do not hesitate to contact us via the Support Ticketing System where we will do our best to help you.



angloamerikansk
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2010 15:36:18
Svar/Indlæg:
3211 / 250
Omdømme:
0 / 0
Komplett plejer at bytte rub og stub uanset hvad og så smider det det straks i deres demo-shop på deres hjemmeside og så kan andre få skidtet.
Til gengæld er de så flinke til igen at tage det retur selvom det er købt i demo-shop og igen igen ryder det i demo-shop.


loopstr
 
Ny Skribent
Tilføjet:
08-11-2010 17:09:29
Svar/Indlæg:
1876 / 132
Omdømme:
0 / 0
#8 Da ikke defekte ting 🤣


#10
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2010 00:11:29
Svar/Indlæg:
172 / 25
Omdømme:
0 / 0
#8 Den forstår jeg heller ikke lige. Defekte ting ryger da ikke i demo shoppen.


riska
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2010 01:12:13
Svar/Indlæg:
2200 / 104
Omdømme:
0 / 0
de ting der er i demo shoppen er hovedsagligt de ting de for retur fra producenten efter endt rma da de selv ombytter hardwaret med det samme og så når de ney eller reppererede tin kommer hjem fra producenten ryger så i demoshoppen jeg har købt flere helt nye ting i demo shoppen ting der aldrig har været pakket ud.