ADVARSEL TIL INTERESSEREDE.
Jeg har som skrevet i #20 indgået en aftale med Mixo om at købe kortet.
Efter flere dage med spontan stilhed, lykkes det mig at få hans kontonummer så jeg kan overføre pengene til ham, og vi aftaler at jeg tager et screenshot af overførslen, så afsender han dagen efter (Torsdag).
Torsdag skriver han at han fortsat ikke har modtaget pengene, men at han har lavet en gul&gratis label klar, og vil sende den i hans frokostpause som aftalt.
jeg forklarer at jeg har en anden bank, så han vil have dem fredag.
På hans opfordring ringer jeg til min bank, som bekræfter overførslen, og at de vil være på hans konto fredag.
Efter jeg oplyser ham dette (og flere gange undervejs beder om at se kopi af fragtlabel), hører jeg pludselig intet fra ham.
Jeg vælger derfor at anmelde ham torsdag aften, og få overførslen stoppet.
Jeg hører først fra ham i dag, hvor han kl 12:42 skriver han ikke har modtaget nogle penge, men at han heller ikke havde sendt pakken i går som lovet.
Grunden til den hurtige anmeldelse, ligger i at jeg fik en advarsel af Confidenze, som beskrev hans forløb med Mixo, hvor han heldigvis ikke nåede at overføre nogen penge.
Det eneste positive er at det ser ud til overførslen er blevet stoppet i tide, eftersom han ikke har dem på sin konto i dag, så der er faktisk en chance for at jeg ser mine penge igen.
Resume:
Lad være med at handle med Mixo, med mindre det er F2F, hvilket han ikke er interesseret i (wonder why?) 🙂