Er lige nød til at spørge her: #1 øhhh hvad ?!?! du lige betalt 4-6000kr. for en skærm... den SKAL da bare være 110% iorden og ALT andet er da ikke acceptabelt, så se at få den skræm afsted i en fart og få den ombyttet... også husk på du som kunde kan blive ved med at ombytte varen til du modtager noget der er 100% fejlfrit, til den pris er DU for DUM hvis du IKKE ombytter den.! :no: :no: :no: Igang med at ombytte de fejlprodukter i modtager der ligger i det prislejde, ALLE butikker SKAL ombytte en vare de har sendt til kunderne hvor der er fejl og defekter på, dette er i henhold til købsloven indiskutabelt! 😉 🙂
Håber da at #0 finder den skærm du gerne vil have og hvis du ender med at købe en helt ny, så hold nu for faen da på din ret som kunde til at ombytte den fra nu af og til du modtager et fejlfrit produkt, andet er ikke iorden når det kommer til skærme i sådanne prisklasser