Update:
Det var mig der var den "heldige" køber af denne voucher.
Nu står jeg så i den trælse situation, at abonnementet efter en måned er ugyldigt.
Jfr. Viaplay skyldes det, at voucheren er kædet sammen med et abonnement, som sælger efterfølgende har ændret i / opsagt.
Jeg har prøvet at kontakte sælger pr pb (både her og på HOL) uden held.
Så næste step bliver desværre at vi må tage den via forum......
OP: Som skrevet til dig pr pb vil jeg gerne høre fra dig, så vi kan få denne sag ud af verden.
I min optik har du solgt mig en vare, som efterfølgende bliver gjort værdiløs - dette er direkte relateret til dine handlinger, og er ikke noget jeg har kunnet forhindre.
Derfor vil jeg, som tidligere skrevet til dig, bede dig om at få trådene redet ud - enten ved at du får din teleudbyder til at genaktivere det abonnement du har solgt mig - eller ved at du refunderer ca. 11/12-dele af prisen, eftersom jeg trods alt har kunnet bruge det i ca en måned.
Jeg afventer at høre fra dig!