Vigtig Pressemeddelelse vedr. Zalman produkter

Diverse d.  22. juli. 2004, skrevet af The Boss 14 Kommentarer.  Vist: 560 gange.

København den 22. juli 2004.
Pressemeddelelse


Resume: ZALMAN Tech. Co. tilbagekalder Flow Indicatoren fra ZM Reserator 1. Danske kunder skal henvende sig til deres forhandler og få varen ombyttet gratis til en ny og bedre model.



ZALMAN Tech. Co. har bedt deres officielle landedistributører om at annoncere følgende:

På grund af flere tilfælde af utætheder i forbindelse med gennemstrømningsindikatoren på Reserator 1-vandkølingssættet, tilbyder ZALMAN Tech. Co. købere af Reserator 1 at få ombyttet den originale Flow Indicator til en forbedret model. Ombytningen vil være gratis for kunden.

Har jeg den originale Flow Indicator?
Den originale Flow Indicator er udstyret med blå plastic fittings i hver ende.

Hvordan får jeg den ombyttet?
Du skal henvende dig til din forhandler, der kan fortælle dig om den videre procedure. Typisk vil du kunne ombytte Flow Indicatoren direkte i butikken.

Forhandleren vil ikke ombytte min Flow Indicator?
Har du købt dit Reserator 1-sæt fra en autoriseret Zalman-forhandler, der ikke vil ombytte Flow Indicatoren, så henvend dig venligst til den officielle distributør for ZALMAN Tech. Co. i Danmark, Studiedata ApS, på telefon 35 83 45 67. Har du købt dit Reserator 1-sæt fra en uautoriseret forhandler af ZALMAN Tech. Co., så kan ZALMAN Tech. Co. desværre ikke tilbyde at ombytte Flow Indicatoren. I sidstnævnte tilfælde anbefales det at afmontere Flow Indicatoren for at forebygge risikoen for utæthed.

Jeg skal på vegne af ZALMAN Tech. Co. beklage enhver ubehagelighed, der relaterer sig til en defekt Flow Indicator og samtidig gøre gældende overfor vores danske kunder, at ZALMAN Tech. Co. i fremtiden vil bestræbe sig på, at frembringe nye fremragende produkter, der vil passere en endnu strengere kvalitetsmæssig afprøvning inden frigivelsen.

Med venlig hilsen

Jens Persson
Ansvarlig for ZALMAN Tech. Co. i Danmark
Studiedata ApS
Esromgade 15
DK2200 København N.
http://www.studiedata.com
palle
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-07-2004 20:11:46
Svar/Indlæg:
2307/37
Fandme i orden. Ikke så meget pjat der - det kendetegner sgu' et seriøst firma... :)



Black
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-07-2004 20:45:55
Svar/Indlæg:
2749/122
ok godt gået at de erkender deres fejl og laver sådan en løsning med gratis ombytning. Længe leve Zalman.... ;)



Pejsen
 
Superbruger
Tilføjet:
22-07-2004 22:20:11
Svar/Indlæg:
415/19
Nogen der i det hele taget har sådan en dimmer?

Hvis nu de ikke har solgt nogle så er det heller ikke en så stor udgift :P



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-07-2004 22:57:37
Svar/Indlæg:
23132/740
Det er sgu godt gået af Zalman 8)

Det kalder jeg service, men husk på: I Danmark sagsøger vi ikke for mio. af kr. pga. den slags "bagateller". Det gøres der til gengæld andre steder... *host* USA :00 :e *host*

Det er nok mere dér, I skal finde den "overordentligt gode service" ;)



palle
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-07-2004 23:07:23
Svar/Indlæg:
2307/37
#4, tvivler nu på de helt store sagsanlæg for sådan en "bagatel" (selv i USA). I såfald ville Intel være gået konkurs... :e



Spiffen
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-07-2004 23:16:50
Svar/Indlæg:
3162/78
Fanme nice af zalman der... det må man sq gi dem



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-07-2004 23:20:05
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #5

;)



Neurobrain
 
Superbruger
Tilføjet:
22-07-2004 23:34:01
Svar/Indlæg:
389/13
Jeg kan nu ikke se det helt vilde store smukke gode support i at Zalman udskifter en defekt del......

Hvis jeg køber en liter mælk i Netto og der er hul i - Smutter jeg da bare ned og får en ny....



hhb65
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-07-2004 23:52:46
Svar/Indlæg:
454/85
#8 giver dig ret neurobrain, men synes dog at det er fedt der meldes klart ud omkring fejlen og hvilken situation kunden er stillet i (ombyt. osv..)

jeg tror sku der er mange små fejl gennem tiderne som offentligheden intet har hørt om, og som producenterne har skjult



#10
MN
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-07-2004 07:13:58
Svar/Indlæg:
304/63
#8 synes egentlig det er ret flot med den support de udviser. Der er jo netop ikke tale om en sikker defekt som ved din punkterede mælk, men om en MULIG defekt. Der ligger hele forskellen.

Prøv at se alle dem som købte nogle af de første Audi A4 hvor bremserne ikke virkede hvis de blev våde. Løsningen var ejerne selv skulle betale nye bremser. Kanon service på så dyr en bil!



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-07-2004 10:53:12
Svar/Indlæg:
6531/410
kan ikke se det flotte det IMO er det da derres pligt og har ikke noget med service at gøre.

ville have været smartere de testede tingene ordntligt før de sender det på markedet.



The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
23-07-2004 15:58:46
Svar/Indlæg:
4741/1690
Vi synes nu det er flot af Zalman at de erkender sig sit ansvar, mange andre havde hoppet over hvor gærdet var lavest og ikke sagt noget herom.

Også flot at den Danske distributør StudieData på vegne af Zalman uden beregning ombytter defekte flowindikatore i de tilfælde hvor en aut. forhandleren vil ikke ombytte denne.

Det er sådan, en god service over for kunderne skal være - det kan vi se fra vores mail fra læserne at mange kunne lære af.


Mvh


Overclocking/Hardware-TEST.dk

The Boss




the_rex
 
Superbruger
Tilføjet:
23-07-2004 16:03:57
Svar/Indlæg:
62/12
Jeg har personligt planer om at købe denne Reserator 1 her i næste måned og ville så lige høre om den nye flow indicator følger med i sæt købt efter fejlen er blevet ordnet?

Ellers så er det jo skide god service fra Zalman at erkende deres fejl og sende en erstatning ud uden omkostninger ;) :e.



The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
24-07-2004 09:43:14
Svar/Indlæg:
4741/1690
Ja, det er blevet ordnet og vi kommer en af de nærmeste dage med en test af Reserator 1.... 8)


Mvh



Hardware-TEST/Overclocking.dk

The Boss