AMDreview tester Lian-Li PC777

Diverse d.  27. august. 2005, skrevet af red_martians 18 Kommentarer.  Vist: 363 gange.



Det korrekte navn for dette kabinet er: Lian Li PC-777 20th Anniversary Memorial. Og har tidligere gjort sig bemærket for snegle-formen. Et virkeligt anderledes kabinet, der dog stadig udstråler kvalitet og elegance som Lian-li tidligere har været kendt for.

"Overall this case is top-shelf. I didn't have one snag or problem while reviewing this case. Yes, the look of this case is different and goes way outside the norm but that is a plus in my book. Lian Li gets two thumbs up from me, just for putting out a case that isn't just a modified or glorified square box. So if you are looking for a great case with some great features and looks, this is the case for you."

http://www.amdreview.com/reviews.php?rev=PC777&page=1

3Dgameman har også et lille video-review:
http://www.3dgameman.com/vr/lianli/lian_li_pc777/video_review_03.html
BlAzKoWiCz
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2005 18:08:58
Svar/Indlæg:
2732/41
Jeg har meget svært ved at tro Lian Li har lavet det der :D

Det ser ihvertfal specielt ud



epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2005 18:13:54
Svar/Indlæg:
3329/182
Det ligner mest af alt et mislykkedes forsøg på at efterligne en B&W højttaler. Hold da op jeg syntes det kabinet er grimt :l

Kvaliteten er der, men ligefrem elegance :)

Det eneste elegance jeg kan få øje på er det stykke front for de optiske drev skal sidde :e

Over and out for mester negativ :p :e



1_2_know
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2005 18:14:34
Svar/Indlæg:
3169/185
Det er specielt :P

IMO synes jeg det er lidt hjernedødt lavet - men ser vel pænt nok ud i det rette lokale ? ;)

Anyways, PSU i bunden... Hmm, PSU har det med at varme en god sjat, og ikke selv har problemer med varmen, så at lade noget af den varme gå op og varme ens gfx en anelse... hmm :| - NOT MY STYLE :P

Men fresh thinking, det er det da ;)

Mvh. 12k



DxB^
 
Superbruger
Tilføjet:
27-08-2005 19:23:02
Svar/Indlæg:
183/26
Der er vel lidt stil over det. Kunne godt forestille mig det ville se fedt ud i et moderne designer hjem.



rasmuslarsen
 
Overclocker
Tilføjet:
27-08-2005 20:30:03
Svar/Indlæg:
77/31
Det er en omgang stilforvirring. Bunden og det kompletterede runde look holder meget godt stilen med sidevinduet og bagenden, men det øverste minder om et ganske konventionelt kabinet.
Kombinationen af nostalgi og et fashionabelt look bør snarere gøres konsekvent, hvis man ønsker at udføre det ordentligt. Der er ikke nok bare at sætte dem i fællesskab, som to separate dele.

Og så må de da snart droppe den udaterede sprække i fronten, som folk knap nok kan huske benævnelsen for længere.



BlAzKoWiCz
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2005 20:43:38
Svar/Indlæg:
2732/41
Ja, Syntes nu bedre om deres PC6x/7x og V1000-2000 serie



Lars_hjort
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2005 01:35:52
Svar/Indlæg:
1900/33
Syntes det er fedt med noget nytænkning, det passer da helt klart bedre in i en hvid/lys designer stue end et alm kabinet!

/Lars



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2005 02:59:55
Svar/Indlæg:
23132/740
Jeg syn's, det ku' være lidt tjekket, med et par Nautilus, og så en HTPC i dét kabinet...

Men, det er så bare min mening :r

:e



shadowking
 
Superbruger
Tilføjet:
28-08-2005 10:14:10
Svar/Indlæg:
201/8
Man må da ku lave lidt fedt airflow i det kabinet :)



#10
Lars
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2005 15:17:05
Svar/Indlæg:
3712/44
#8 NoNig > Så er det altså jeg lige må komme med hvad man, med vores årelange kabinet-diskussions-kontroverser in-mente, vel nærmest må kalde "den sædvanlige"....

Ja, hvis det nu bare var sort var vi 100% enige..... :p :e :e



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2005 15:29:33
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #10

Enig! :e

Synes også det skulle være sort. Tror ikke den der blege alufarve ville mathce et par 800D 100% :00

Prestige:
http://www.bwspeakers.com/inde...

800D:
http://www.bwspeakers.com/inde...

... men men men, det overrasker vel heller ikke nogen 8) ;)



the_rieper
 
Overclocker
Tilføjet:
29-08-2005 14:59:44
Svar/Indlæg:
21/5
til "12k *benchnissen*"

Øhh.. Vis du havde bare en smule forstand på computere ville du vide at alle PSU'er kommer til at sidde i bunden for fremtiden.. Den nye standard hedder BTX! så nej.. det er ikke underligt at de har placeret den der..




red_martians
 
Moderator
Tilføjet:
29-08-2005 22:13:37
Svar/Indlæg:
7881/1165
#12: det er faktisk lidt forkert. Det er en mulighed at de bliver lagt i bunden, men kan ligesåvel være i toppen. præcis som ATX.



1_2_know
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2005 14:24:50
Svar/Indlæg:
3169/185
#12

Tror du tager fejl der...
Og ja, har læst lidt om BTX, dog ikke meget - men er ikke noget "Der skal den være"..

Endvidere har jeg tænkt mig at ombygge mit kabinet temlig meget, skal lige have overstået glatbane + køreprøven inden jeg tager hul på projektet..

Men... - Plads til en phasechange præcis som mach I / II / VapoLS i bund, bliver dog tom i starten da der ikke er råd / lyst i starten.. - Kabinettet bliver så dobbelt i bredden, med et normalt midi-size tower hvor der skal være res + kompressor på top, ovenover det har jeg tænkt mig at lave plads til 5,25" drev og muligvis PSU, bliver alu + akryl style såfremt måligt ;)

- 12k



1_2_know
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2005 15:37:59
Svar/Indlæg:
3169/185
Uha glemte en tilføjelse ;) - Nej jeg har ikke forstand på computere - ringer altid til folk og spørg til råds, eller ;)

Hva er forskellen på et motherboard og et bundkort !? ;) :e



the_rieper
 
Overclocker
Tilføjet:
30-08-2005 15:46:30
Svar/Indlæg:
21/5
er det en reklame for dit system eller en diskution om et kabinet?? og jo der er lagt op til at PSU'en skal side i bunden! da bundkortet sidder på hovedet med cpu'en nederst. men self.. det er jo kun retningslinier som så meget inden for hardware (F.eks. nvidia's godkendelse af PSU'er. man ka jo godt bruge andre selvom de ikke er godkendt) så man ka jo altid omgå de retnings linier..



1_2_know
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2005 16:52:29
Svar/Indlæg:
3169/185
#16

Kære ven, du kommer med en aggressiv udtaelse som jeg besvarer i en behersket tone.

Nej, jeg mener stadig ikke det er et smart sted at placere den, Lian Li er netop kendt for lækkert design og at det er alu towers som holder en pæn temp, at placere PSU som valgt der er istrid med en af deres koncepter... - At jeg mener det flipper du tilsyneladende over, man kan lige pt. som red i #13 skriver også placere i top, men man vil også kunne placere som i et Vapo tower, parallelt med mobo, dette ville være smart såfremt PSU var med en 120/140mm fan... Da man ville kunne suge en del varme væk fra mobo og varmen fra PSU ryger tildels op til towertop, tildels bagtil, dette ville endvidere kunne give et mindre tower.

Og ja, jeg føler mig stødt over kommentarer såsom "Øhh.. Vis du havde bare en smule forstand på computere ville du vide ...."

Mvh. 12k



the_rieper
 
Overclocker
Tilføjet:
30-08-2005 21:25:46
Svar/Indlæg:
21/5
Ja.. rigtigt at varmen stiger opad(Elementær fysik). Netop også derfor at BTX standarden lægger op til at bundkortet bliver vendt på hovedet så CPU'en sidder i bunden af kabinettet. og det er jo netop ikke "i strid med deres koncepter" Hele deres V1000 serie har også PSU'en sidende i bunden. Så prøv at undersøg tingene før du udtaler dig om dem.

Og ja, jeg føler mig stødt over kommentarer såsom "Kære ven, du kommer..."