Ikke til directX10, men til OpenGL og windowsXP. Med OpenGL skulle det nemlig være muligt at udnytte grafikkortets egenskaber i windowsXP.
Der er kommet 3 demoer, og den mest anbefalelsesværdige skulle vist være froggy. Jeg har ikke selv haft mulighed for at prøve det af endnu, så derfor kunne det jo være ganske fedt med nogle kommentarer til det.
Adriane demo'en skulle være yderst kompleks. Hendes hud kræver bl.a. 1400indstruktioner per pixel.
http://www.nzone.com/object/nzone_adrianne_home.html
Froggy-demoen er renderes med super-sampling-FSAA. Man har brugt en modificeret udgave af Adrianes hud til frøen. Det er muligt at hive lidt i frøens elastiske hud.
http://www.nzone.com/object/nzone_froggy_home.html
Til sidst er der en demo med røg i en box. Det er nok den mindst imponerende, men også den eneste der ikke tager et døgn at hente ned. (fylder 6MB) Alt i denne scene bliver renderet realtime af grafikkortet, hvilket tidligere var umuligt. Tidligere tog CPU'en sig af en stor del af arbejdet.
http://www.nzone.com/object/nzone_boxofsmoke_home.html