Med en gennemskuelig prisstruktur har Frank Rasmussen og teleselskabet Bibob gjort det soleklart, hvad taletiden koster hos lavprisselskabet. Nu bliver der heller lagt fingre i mellem, når talen falder på kundetilstrømningen.
»Vi skal gerne op på et seks-cifret kundeantal, og jeg tror, vi bliver positivt overraskede over, hvor hurtigt det vil gå,« siger Frank Rasmussen til Børsen.
Han vil dog ikke komme nærmere ind på tidshorisonten.
Målet på et seks-cifret kunde-antal tager udgangspunkt i, at rigtig mange har klikket sig forbi Bibobs hjemmeside i dagene efter offentliggørelsen. 20.000 kiggede forbi i torsdags.
Bibobs kommende kunder skal bruge Sonofons mobil-net. Det er stadig uvist, hvornår selskabet går i luften, da Bibob i øjeblikket kæmper med at teste og færdiggøre sit afregningssystem. De seneste udmeldinger lyder på, at lanceringen kommer i slutningen af september eller i løbet af oktober.
Link: http://warehouse.ncom.dk/lbb.php/1001/566717835/MjAwNy0wOC0yNyxod3Rkaw==/aHR0cDovL3d3dy5jb21vbi5kay9pbmRleC5waHAvbmV3cy9zaG93L2lkPTMyNDAw
Nyhed leveret af http://Comon.dk