Blizzard malker StarCraft II

Diverse d.  11. oktober. 2008, skrevet af Mads321 54 Kommentarer.  Vist: 2275 gange.

Blizzard har for ikke længe siden udsendt en pressemeddelese ved Blizzcon 2008, vedrørende den kommende titel StarCraft II.



Det ser tilsyneladende ud til at StarCraft indtager plads ved siden af titler som The Sims i antallet af titler, der basalt set kun indeholder nye scenarier, men intet nyt gameplay.

Blizzard har officielt meddelt, at spillet kommer i tre varianter, hvor hver variant er tildelt en af de tre velkendte racer, Protoss, Zerg og Terran.



Triologiens titler bliver som følger:

StarCraft II Terrans: Wings of Liberty.
StarCraft II Zerg: Heart of the Swarm
StarCraft II Protoss: Legacy of the Void.


Kilde: http://pc.ign.com/articles/918/918895p1.html
Selas
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2008 20:38:58
Svar/Indlæg:
2845/91
En beslutning der næsten helt sikkert gør at jeg ikke køber det... Nu må vi se om det alligevel giver pote.


beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2008 20:42:24
Svar/Indlæg:
3943/44
Nå jamen så er det da endnu spil som kommer min "burn in hell before buying" liste.

Forfanden da jeg vil da ikke begrænses til at spille en race... og vil sku ikke købe tre spil, de beder mig jo nærmest om at blive pirat...


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2008 20:55:09
Svar/Indlæg:
7111/480
lyder ikke så fedt men er vil ok vis priserne på vær ud gave er biliger ind et nomalt spil for hvorfor betale for en race man ikke vil spile ?
2 vis spilet er meget støre alser af vær race er et spil i sig elv så det derfor de har delt det op vis i fårstår det


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2008 21:01:08
Svar/Indlæg:
20170/383
afhænger det ikke af prisen, altså hvor slemt dette tiltag er ??


Campin
 
Superbruger
Tilføjet:
11-10-2008 21:13:49
Svar/Indlæg:
347/51
Blizzard skal da brændes på bålet for det det der! Det er jo KUN fordi de skal tjene flere penge! 😕 Tror ikke jeg gider købe det efter det fis der..


Retro
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2008 21:14:14
Svar/Indlæg:
1643/172
Åbenbart nogen der ikke husker hvordan det var med Starcraft 1 fordi der kom også 3 forskellige udgaver af Starcraft 1 opdelt i de 3 racer der var i spillet. Det var bare æsken der var anderleds, men selve indholdet på CD'romen var ens på alle 3 udgaver. Har vist selv en terran udgave hvor en af mine venner havde protos udgaven af spillet.

Links til de 3 udgaver:

Zerg udgave:
http://kortlink.dk/mobygames/5...

Protos udgave:
http://kortlink.dk/mobygames/5...

Terran udgave som jeg selv har der hjemme i nu:
http://kortlink.dk/mobygames/5...


Mads321
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2008 21:34:41
Svar/Indlæg:
3162/326
#6

Har hverken jeg selv, eller min kontakt der spiller for det danske landshold i StarCraft (1) hørt om...

Der findes efter vores bedste vidne en StarCraft (1), samt udviddelsen 'Broodwar' - men hvis der findes andre speciel-udgaver hører jeg da gerne om dem (helt seriøst).


cornerrage
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2008 21:48:36
Svar/Indlæg:
3532/303
#6 Var der ikke det samme trick med warcraft III og wow ? Eller er det bare mig der digter? I så fald er det jo ingen problem, det sidder jeg ihvertfald og håber på nu :)


abou-
 
Superbruger
Tilføjet:
11-10-2008 22:09:39
Svar/Indlæg:
70/19
Hallo folk, læs nu nyheden inden i tuder.

Opdelingen har KUN betydning for single player campain'en. De opdeler single player campain'en i 3 fordi de gerne vil lave en meget større historie. Alternativerne til opdelingen var enten at udskyde spillet eller gøre det meget mindre. Personligt synes jeg det er fantastisk, da det først og fremmest medfører at det kan udkomme tidligere end ellers! Derudover synes jeg det er absolut fair gerne at ville ha mere end 300kr for et så gennemarbejdet spil, hvori man kan ligge virkeligt mange kvalitetstimer.

Har købt SC 2 gange, WC3 og D2 og ville gerne ha givet over dobbelt så meget for de titler. Uden sammenligning de spil jeg har brugt mest tid på og nydt mest.


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2008 22:12:31
Svar/Indlæg:
7111/480
9# ja somk det jeg srkav i 3# 🙂 det er da en god løsning


genuz
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2008 22:21:22
Svar/Indlæg:
798/19
#6 jeg har ihvertfald protoss udgaven liggende et sted 🙂

Hvis bare man får tilstrækkeligt med underholdning for pengene, så kan det vel være lige meget om man skal købe det over en, to eller tre omgange.


EagleDay
 
Superbruger
Tilføjet:
11-10-2008 22:24:09
Svar/Indlæg:
65/12
#8

jo mener bestemt der var det med WoW.

Hvor man kunne få en med alliance eller horde, men ved ikke hvad forskelden var


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
11-10-2008 22:33:07
Svar/Indlæg:
2600/84
#12
Det var collectors edition.
... og der var ingen forskel, kun på pakken.

Men guys, tag lige og slap af, der kommer helt sikkert også en version med alle 3 racer i en, og hvis 1 "race" kun kommer til at koste en tredjedel af et fuldt spil, ja så er der da intet at pive over.


Yilar
 
Overclocker
Tilføjet:
12-10-2008 00:17:44
Svar/Indlæg:
57/1
Fint nok med mig... Jeg køber en udgave og bruger det til multiplayer (og singleplayer selvfølgelig) og downloader de 2 andre til singleplayer 😉


Selas
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2008 00:22:50
Svar/Indlæg:
2845/91
#9 JEG har læst hele nyheden, det er ikke sikkert at man kan bruge en af de kommende til at spille imod den første, derfor jeg tog forbehold for at det måske kunne blive ok:

"That brought up the question as to how multiplayer would work if some players only buy the first game while others only buy the second or third games. He said that they haven't made any determinations yet as to how that would work."


EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2008 01:19:44
Svar/Indlæg:
4337/121
For ikke at snakke om den store miljø belastning der er ved at skulle fragte 3xdiske i stedet for bare en med alle 3 raser.. Skam jeg møjdyr


BeoWulf_Beo
 
Superbruger
Tilføjet:
12-10-2008 01:21:36
Svar/Indlæg:
1186/81
Hva.. skal man så have alle 3 for at game Singleplayer igennem som alle 3 races ?

hmmm 😕


#18
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2008 01:44:32
Svar/Indlæg:
4689/105
Jeg vil da hellere købe et hvor campaignen er bygget på én race, og så historien er meget mere udbygget, end at købe én pakke hvor hver campaign kun er 1/3 af hver race.

Campaign er det fedeste i StarCraft og i Warcraft, efter min mening. Jeg vil hellere have en længere campaign så, end 3 "små".


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2008 05:44:15
Svar/Indlæg:
2959/206
Ja, Campaign er det elskelige i Blizzard's spil. - og selv om jeg er den største blizzard fanboy, så syntes jeg det her er et dårligt move, det er kun for pengenes skyld, "køb vores, det samme spil, tre gange!"
- Håber at dette er en dårligt løgn der ingen rødder har i virkeligheden.

Ja, så kan det godt være at det er nogle lange campaigns der er godt lavet, som Blizzard har ry for.
- Men med mindre at de koster noget i nærheden af ~150-200,- stykket så får Blizzard da nok at lave med at fange pirater - Som #2 siger.

#18 - Spørg dig selv, et normalt spil de her dage koster 400-500kr.. Har du lyst til at give 1200-1500Kr for noget der burde koste 400?
- Det er det samme som The Sims som der bliver skrevet, få nye items og så'n lidt hver gang, der hver koster en halv bundegård.


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2008 06:17:57
Svar/Indlæg:
6531/410
Blizzard er god til at malke spil bare se hvordan de malker wow

utrolig et spil de har tjænt så meget på stadig har så mange bugs og fejl.




hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2008 08:03:19
Svar/Indlæg:
7263/260
Ja, de ved da godt hvordan de skal tjene penge.


DTU_XaVier
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2008 11:19:22
Svar/Indlæg:
2786/120
Koldt vand i blodet folkens!
Det er langt fra første gang det bliver gjort på den måde, bare se HL2...
Og det virker så vidt jeg ved udemærket... Så længe prisen på hvert spil ikke bliver 400.-, som for et fuldt spil, så er jeg tilfreds...
Det kan da på ingen måde ødelægge oplevelsen af spillet, at du ikke får alle 3 campaigns på samme tid... Det kan om noget gøre den bedre, idet de får tid til at lave en langt bedre og mere omfattende historie...

Og som det allerede er nævnt, bliver man heller ikke begrænset til éen race i multiplayer, her vil alle tre stadig være åbne...
MHT. hvorvidt de forskellige "kapitler" kan spille mod hinanden i MP, ja så er det vel bare et spørgsmål om at lave et stand-alone multiplayer-element a'la Crysis Wars, og vedlægge det alle tre udgaver af spillet.... Så skal de bare sørge for at samtlige tweaks og patches der udgives til single-player delen også bliver implementeret i MP...

Og #14, naturligvis køber du alle tre, som den trofaste PC-spiller du nu er.... Der er firmaer nok der flygter fra PC'en pga. pirateri, Blizzard skal bestemt ikke have nogen undskyldning til at gå samme vej (Selvom jeg tvivler på at de kunne finde på det)...
Køb nu for dælen jeres spil, så må I bare være lidt mere kritiske med hvilke spil I kan undvære at spille 🙂

MVH.
Toke 🙂


matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2008 11:31:40
Svar/Indlæg:
5600/32
Gad vide hvad man får, hvis man bestiller det her?
http://www.coolshop.dk/catalog...
😛


Retro
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2008 11:32:22
Svar/Indlæg:
1643/172
Muligvis en 4 race i Starcraft 2? i form af xel'naga som var dem der skabte Zerg og Protos. Som åbenbart ifølge trailers vil vende tilbage for at opfylde profetien. Hvor man i slutningen af SC:BW fik et hint om at Samir Duran arbejdede for xel'naga da han siger ordene "a servant of a far greater power" under missionen hvor man finder ud af at Duran er i gang med kombinere Zerg og Protos DNA til at skabe et super væsen.

Link til nyeste surprise trailer til SC 2:
http://www.gametrailers.com/pl...

It was speculated that a player could control the Xel'Naga in StarCraft II and although this has been firmly denied by Blizzard Entertainment, they have confirmed the Xel'Naga will be featured "in a rather epic tale"

Link til alt Blizzard har sagt om Xel'naga racen:
http://kortlink.dk/wikia/5vca


#25
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2008 14:38:47
Svar/Indlæg:
4689/105
#19 Der er jo hellerikke nogen der siger at spillene kommer til at koste 400-500kr, så slå lige koldt vand i blodet 😕

Jeg ville dog personligt ikke have noget imod at betale 300kr pr. spil, hvis de forskellige campaigns så er blevet meget bedre. Vi vil fandme have en god historie


pete45
 
Superbruger
Tilføjet:
12-10-2008 15:25:58
Svar/Indlæg:
284/89
tjaa jeg har lige kigget lidt på blizzard.com og starcraft2.com, og har ikke fundet et sted hvor blizz skriver at de vil dele spillet op i 3 .... så jeg tager det med et gram salt so far ....

Tror nærmere at blizz kan finde på at lave noget ala, du køber Terran edition, så skal gennemfører terran camp. for at unlock fx Zerg, og så omvendt ved de andre ... og dermed få mulighed for at lave lidt forskel på selve camp. storyline i 3 versioner.,

men nu må vi jo pænt vente og se, jeg tager det helt roligt endnu 😀


NeoSmolf
 
Superbruger
Tilføjet:
12-10-2008 17:04:58
Svar/Indlæg:
31/5
Jeg syntes lidt at det her svare til give 20 fattige desperate Somaliske bønner våben en speedbåd og en stige.
Nå det blev i ikke pirater af? Nå jammen så kidnapper vi lige dine børn de koster 1million at købe tilbage!

Det her ligner for mig en klar opfordring til pirateri på software.
Jeg mener at de sætter kniven for struben på gamerne og efterlader ingen anden udvej.
Et PC spil koster i Merlin typisk 400kr x 3 = 1200kr for et strategispil. Vi mangler bare at der skal month fee på som set ved WOW.


Kan jeg lige få nogle tilbagemeldinger, hvordan ser i det?


-Timberwolf-
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2008 00:21:48
Svar/Indlæg:
421/13
TYPISK BLIZZARD.

Og de laver fanme også altid mindst 35 expan$ion$æt til hvert spil som koster det samme som det originale spil. *SUK*


Jacob_Lindberg
 
Overclocker
Tilføjet:
13-10-2008 01:53:20
Svar/Indlæg:
137/16
Så må de lægge flere DVD'er i pakken, og tage mere for spillet.

Kan ikke passe at de splitter et spil op på den måde!!


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 02:01:39
Svar/Indlæg:
2959/206
#28 - Hvornår har du set Blizzard lave 5 expansions til hvert spil?

Warcraft 2 var der 3 af hvad jeg kan huske, og det er incl. Battle.net spillet.
Warcraft 3 er der normal og Frozen Throne.
WoW er der lige nu TBC, og så kommer WotLK snart
Starcraft var der normal og Broodwar.

Så jeg ved ikke hvad det er for nogle spil du har kig på?
But in any case, NÅR Blizzard laver expansion sæts til deres spil, så er de GODT gennemført og nogle skide gode spil, ikke bare nogle få nye items ala The Sims.


mr_hansen84
 
Overclocker
Tilføjet:
13-10-2008 08:00:07
Svar/Indlæg:
7/1
er jeg den eneste der godt vil betale 3x400 kr hvis det nu viser sig at hvert spil indeholder så meget kvalitet (som blizzards øvrige kæmpesucceser) ? Hvis de nu har lavet campaignsne 3 gange så store som normalt ?
jeg synes de fleste ser på det forkert.. i min verden handler det om hvor meget tid man bruger på spillet (altså kvaliteten af spillet) .. vil da til hver en tid foretrække at betale 3x400kr for som jeg bruger måske 200 timers single play på end et eller andet bæ spil som er blevet hypet (halo, red alert efterfølgerne bare for at nævne et par stykker) som man kun gider bruge max 50 timer på


#32
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 11:52:22
Svar/Indlæg:
5750/124
#31 om det så var 3x600kr. + det samme hvis de smider en expansion afsted, så er jeg frisk... har ikke haft så meget tid til starcraft efter efterskolen, men nu har jeg crysis og the like, og jeg har da på ingen måde brugt de 5-600 timer på dem, som jeg har på starcraft + bw.... startcraft + bw er det (de) spil som jeg har brugt klart mest tid på gennem tiden, sat opmod alle andre spil! 😎 (Elsker starcraft... det er også de færeste spil der kan have så stor tilslutning online som starcraft efter 10 år, jeg kender intet spil der har det ❤ )


TahmiaS
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 13:55:49
Svar/Indlæg:
990/50
#32, hvordan ser du så på tilslutningen til cs? ^^

Det er jo heller ikke vigtigt, om det kommer i tre udgaver til campaign, da det altafgørende er gameplayet i multiplayer. Det er det _eneste_, der gør, at et spil holder sig på markedet i lang tid (: .. Starcraft 2 tror jeg går hen og bliver en e-sport ligesom 1'eren er det - på lige fod med cs, warcraft osv. (:

Jeg tror det bliver interessant at følge Korea ;D og om/hvordan/hvornår de skifter over til SC2 (: Det er jo ret stort(læs enormt) derovre.


Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 14:23:44
Svar/Indlæg:
6293/359
spændende om de når at fucke Diablo3 op - nå nej det tør de sgu nok ikke alligevel... eller?? 🤡 😳


TahmiaS
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 14:24:49
Svar/Indlæg:
990/50
Jeg kan ikke se Blizzard har fucked nogle spil op endnu (:? Alle deres titler har da haft enorm succes.


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 14:25:41
Svar/Indlæg:
5891/423
#34 det har lavet meget, som mange forventede at blive lort... men når f.eks. 7 mio spiller WOW, og de 7 mio gider at betale... ja så... tør de sku næsten alt 😕


matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 14:37:13
Svar/Indlæg:
5600/32
Jeg må indrømme at jeg er træt af alt der hedder WoW og jeg synes det er plat at de gør det her med SC2, men når det er sagt, så har Blizzard og Blizzard North jo lavet nogle af de, imo, fedeste og mest spillede titler til dato.


lakrids
 
Overclocker
Tilføjet:
13-10-2008 14:43:39
Svar/Indlæg:
142/4
Det var dog utroligt som folk herinde farer op på den måde og klandrer blizzard for en beslutning jeg slet ikke kan se noget ondt i.

Sådan som jeg ser det så har blizzard:
1. delt spillet op i 3
2. gjort terran kampagnen 3 gange længere
3. gjort zerg kampagnen 3 gange længere
4. gjort protoss kampagnen 3 gange længere

Alternativt:
1. delt spillet op i 3.
2. prissat hver kampagne til 1/3 af et helt spil

Uanset hvilken af de to de har valgt så kan jeg ikke se hvordan i som kunder skulle lide af deres beslutning...


#25
Jeg er fuldstændig enig. Jeg vil F***** have nogle ordenlig kampagne historier med nogle troværdige handlinger osv. og ikke det gyldebæ de gav os i Brood War.... Det var f**** noget 10 årig kunne have skrevet i hans fritid.


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 15:04:55
Svar/Indlæg:
6531/410
kan blizzard lave gode historier eller kampanger ? for dem i wow er squ da ide forladte og meget ensformige.


pete45
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2008 15:33:05
Svar/Indlæg:
284/89
#39 blizz er helt klart blandt dem der laver de nogle af de bedste og mest gennemtænke storylines, hvor det er muligt at bygge videre på.

Og til alle wow hader, jeres utrolig mange begrundelse om at spillet er ensforment, kedeligt osv osv, de står stærkt i skyggen af at der solgt, er det 11 mill keys og 9 mill er aktive .... så blizz kan da ikke være gået helt galt i byen der.

Self har folk ret til at mene, hvad de vil om wow, bare man husker på at det er en af de støreste succeser der er lavet, hvis ikke den største.

Selv er jeg skiftet til warhammer, men mest fordi jeg ville prøve noget nyt.

nææh nej at de laver SC2 om til 3 spil, tyder kun på at de har gang i noget stort. Og ok, at laver en efterfølger til SC, det er nok en svær en =)


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 16:33:38
Svar/Indlæg:
6531/410
#40

jeg spiller skam selv wow derfor er det jeg er i min fulde ret til at brokke mig over hvor mange ting der er dårligt ved det.

nogle få eksembler

line of sight.

tit kan man ikke skyde på noget forde det efter spillets mening ikke er line of sight,
dog kan man skyde gennem bjerge store sten og alt mulig andet, det er virkelig lamt.

drop:

Man skal skyde tigere for at få tiger poter man skal have 10 tiger poter.
fint nok det må jo være 10 tigere men næ nej ikke i wow for her render nogle af dem faktisk rundt uden poter.
nogle gange må man helt opgive fordi det drop man skal bruge ikke kommer.

Misioner der ikke kan gennemføres.
så er der de misioner der ikke kan gennem føres forde de er buggy , hallo spillet er gammelt efter hånden disse fejl burde være løst for længe tiden.

noget af det der går mig mest på er popop grafikken selv om man sætte hvor langt den skal tegne dukker ting tit først op når man er oven på dem ikke skide fedt.





pete45
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2008 17:03:23
Svar/Indlæg:
284/89
#41 ok det med grafikken har jeg alså nu aldrig haft problemer med, hellere ikke dem jeg kender har haft det.

Det ville jo være liiiidt keeeedligt hvis hver tiger dropper en pote, bing 10 tiger, mission færdig, lidt sjovere at skulle dræbe fx 50 så, imo.

Bugged quests har jeg kun oplevet 2-3 gange i wow, og alle gange har man blot skulle droppe questen og tage den på ny.

men alle har ret til sin mening, helt enige

men vi kommer aldirg udenom at wow har været en kæmpe succes, hvilket var det jeg ville frem 😀


lakrids
 
Overclocker
Tilføjet:
13-10-2008 17:09:57
Svar/Indlæg:
142/4
#41
Lige den pointe med tiger poterne synes jeg selv er helt rimelig. Faktisk gør det spillet lidt mere realistisk, du er under kamp med en tiger, den langer poten ud efter dig, du beskadiger tilfældigvis poten undervejs i kampen, pote ubrugelig. WOW er ikke alene om denne type drop mekanisme.


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 17:24:03
Svar/Indlæg:
2576/125
Efter min mening er det både et no go og et go.
Et go hvis de laver noget stort og jeg mner virkelig stort til hver campaign, der virkelig gør dem til standalone.

No go fordi jeg ikke tror de lever op til det de siger. Kan være jeg tager fejl. Selvom Blizzard er kendt for at lave fede spil, og nej WoW er ikke et af dem, så er der en kedelig trend i spil verdende, der hedder, så smuk som sagt i headline, vi skal malke koen. 😕 :'-(


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 18:18:23
Svar/Indlæg:
6531/410
#42

du skal ikke bilde mig ind du aldrig er blevet beskudt gennem en steen eller et hus eller andre ting eller selv har skudt noget på den måde.

hvorfor kan man ikke skyde på dyr i vandet eller omvendt
man rammer måske første gang derefter siger den bare evade




pete45
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2008 19:40:27
Svar/Indlæg:
284/89
#45 kun i tilfælde af at jeg allerede er target og skudet er sendt før jeg løber bag om et hus eller lign.

Det med evade har vi hvis alle prøvet =) men den er der også i warhammer hehe.

Men jeg har nu aldrig haft problemer med at angrebe dyr i vand eller fra vand mod land..

men lige for at gentage min pointe, så var det at man ikke kommer uden om at blizzard med wow, har lavet en kæmpe succes.

men ja vi kommer da aldrig uden om at spillet har sine fejl, det har alle spil jo. Personligt synes jeg ikke wow er særlig hårdt ramt af alvorlige fejl. 😀


#47
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 21:54:13
Svar/Indlæg:
5750/124
#dem der snakker WoW...

Pros:

mange spillere, det er egentligt genialt lavet osv....

Cons:

lortet koster penge, og det er virkelige vi malker koen engang (de gider end ikke oppe grafikken en smule med nye expansions).


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 22:02:20
Svar/Indlæg:
6531/410
#46
når nu de tjæner så godt på den forde den er så populær burde de så ikke gøre en extra indsats for at fjerne bugs.

Jeg har 2 forskellige figure der hænger i samme mission forde blizzard ikke gider fixe den hvor fedt er det.


pete45
 
Superbruger
Tilføjet:
13-10-2008 23:20:57
Svar/Indlæg:
284/89
#47 jeg er så en af dem som ikke har noget imod at det koster penge, det er der jo flere mmorpg spil der gør, fx warhammer som jeg selv er skiftet til.

skal vi ud i noget jeg virkelig finder underligt, så er det at flying mount kun kan bruges i outland ☹ den synes jeg de slap "let" uden om.

#48 Self skal de jo fixe bugs, hvilket jeg også synes de har været og stadig er ret gode til, men kan selv huske at jeg slåede med en bug i "blink" spell, som gjorde at jeg døde hvis den opstod, det stod på i nok 2-3 updates.

nåja #47, hvis du går efter det bedste grafik, så skal du aldirg vælge blizz games, de satser altid mest på gameplay 😀

men skal vi ikke stoppe denne wow snak, er jo ikke det denne nyhed er til 😀 og sådan set (siger jeg det lige igen), var jeg alså ikke ude på at starte en wow diskution her, blot nævne at wow har været en stor succes for blizz, og kan ikke engang huske hvorfor jeg ville nævne det nu 🤣 🤣


så back to topic...


Jeg glæder mig for vildt til SC2 😀 :yes: 🤣 😀 😲


#50
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2008 01:44:42
Svar/Indlæg:
5750/124
#49 det jeg mener med #47 er det dårlige (ikke at det er dårligt, eller uforståeligt, men bare det man godt kunne undvære hvis det nu skulle være 😉 )


Glæder mig også vildt til SC2! 😀


BeoWulf_Beo
 
Superbruger
Tilføjet:
14-10-2008 06:47:49
Svar/Indlæg:
1186/81
http://www.megagames.com/news/...

Ser ud til i havde fat i noget af det rigtige i starten af tråden (læste til ca #30, i know, sorry 😳 )

Men tror sq jeg bliver nød til at købe alle 3... elskede 1'eren så meget, og er vild med deres champains. 😀

nu mangler vi bare en release date.


Paaske
 
Superbruger
Tilføjet:
14-10-2008 11:37:26
Svar/Indlæg:
37/10
bare der også kommer 3 collectors editions med hver sin artbook 😲 så betaler jeg skam gerne 800kr per game 😉


Ascanius
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2008 19:26:34
Svar/Indlæg:
725/128
Aldrig i livet, det er som at støtte terror, desto mere vi finder os i, ja des endnu mere kommer der af det i fremtiden.

Gid man kunne lave noget kollektivt imod den slags.


Selas
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-10-2008 13:29:58
Svar/Indlæg:
2845/91
Her kan i se en film fra annonceringen:

http://www.gametrailers.com/pl...

Starcraft nørderne er i hvert fald glade for det.. ;)

Og lidt om detaljerne:
http://www.gametrailers.com/pl...