Diverse d. 27. juni. 2014, skrevet af The Boss 58 Kommentarer. Vist: 3639 gange.
Ehmm nej ... det får ikke tryllet mine kode til "sikkerspakken" frem, en fungerende oversigt/overblik over mine abonnementer frem eller hyppige "Der er opstået en fejl - prøv igen" meddelelser væk når jeg zapper rundt på selvbetjeningssiderne 🤡
Edit: Eneste kommentar på dit link beskriver vist også meget godt min situation. Var det ikke fordi min arbejdsgiver betalte var jeg smuttet for længst 😀
Idd! :D/Sarkasme on
Ja det lyder meget godt som TDC attitude 😀
/Sarkasme off
Sjovt som københavnere/sjællændere kalder alt der har en motor og kan grave for en gravko 😉
ja jeg har også waoo og jeg gir 399kr for 250/250 mbit
ja den er go nok og de giver jo noget overhead for ikke at ha fald på linien så jeg har faktisk 300/300mbit
JA DET ER MEGA LÆKKERT alt kan trækkes på nettet i det lille hus her JIHAA
Fint nok, jeg er lige blevet kunde hos TDC, blev lovet gratis oprettelse, men fik se en faktura med 89kr i gebyr.
Den fejl måtte da rettes, det gjorde TDC så også EFTER JEG HAVDE VENTET 39MIN på at komme igennem. Jeg brokkede mig mere over ventetiden end de 89kr. Ufatteligt at de ikke giver en mulighed for at vælge at de ringer tilbage til mig når de har tid. Det kan andre finde ud af.
Er jeg imponeret nej, skal jeg henvende mig til kunde "service" igen og jeg kommer til at vente urimmeligt længe, så skifter jeg selskab igen 😢
I er da heldige at få fiber... her hvor jeg bor, er de i en yousee forening (TDC !"##¤#%¤) med gamle telefon kabler i vægen... endnu! Seas-Nve graver fiber ned ca 50 m herfra, men kan man få fiber her? Nææææææ nej. Vi kan desværre ikke give dig fiber pga yousee/tdc.
TDC/Yousee er kendt som monopolkonge på de gamle telefonkabler, og hold da op hvor de malker videre.
Yousee (det folkelige)/TDC (premium mærket) som det også kaldes :P
Har dog en anden lille historie om Yousee/TDC.
Yousee/TDC supporters er dog ikke de skarpeste knive i skuffen, da jeg måtte ringe på vegne af min mor, da hun havde fået den forkerte tv-pakke... Sagde dog flere gange at når hun kan se mellempakken, så er der intet galt med tv, boks eller kabel... men den så kære supporter (som sagde at min mors "udstyr" var for gammelt) fattede vidst nada den dag.
Det krævede 7 opkald til support, før de sendte en tekniker ud for at konkludere at kablet var monteret til hendes nabo..