World of tanks - spoils of war

Diverse d.  07. april. 2018, skrevet af neemos 26 Kommentarer.  Vist: 6685 gange.

World of tanks - Spoils of War

 


Så er der nyt fra fronten, om man vil, i spillet "World of tanks" som er et mmorpg spil, hvor man kæmper mod hinanden i tanks fra de forskellige lande.

Året er 1948, og anden verdenskrig sluttede aldrig. Forbered dig på at kæmpe igennem og tilpasse dig en ny og ukendt verden i en episk ny trilogi af War Stories.





Spoils of War har tre helt nye, spændende historiedrevne missioner, som kan spilles i singleplayer og co-operative online multiplayer. Kæmp tilbage mod historien selv på tre forskellige fronter med en trio af tyske, amerikanske og sovjetiske helte, og gør hvad der er nødvendigt for at overleve i lyset af utænkelige odds.



 

Kaptajn Karl Staupe afværger sovjetiske angribere fra en dømt landsby i "Sieben Ritter." Sergeant Frank Martinez forsøger at frigøre en skare af uvurderlige artefakter fra tyske raiders i "The Connoisseur", og kaptajn Anatoly Petrov kæmper for at redde en sultende by på de tyske frontlinier fra invasion i "Potemkin".

Følg din samvittighed i stedet for dine ordrer, da du står over for en fremtid, der aldrig skulle være sket. Gør dig klar til at skrive dine egne krigshistorier. Alle tre nye War Stories er tilgængelige for at spille gratis nu på PlayStation 4, Xbox One og Xbox 360

Se hele presse meddelsen HER


Kilde: pressemeddelse

 

Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2018 14:21:58
Svar/Indlæg:
3385/80
Vil det også være pay-to-win?


neemos
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
07-04-2018 15:46:08
Svar/Indlæg:
1129/307
#1
Hvis du mener at du skal betale for at få de helt store tanks, hvis ikke man vil slave sig igennem, så ja.

Men jeg kan da varmt anbefale dig at gå til producenten og spørge om det eventuelt er noget der vil blive ændret.

Mvh Neemos, crew


Ciric
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2018 20:28:02
Svar/Indlæg:
1881/22
#1
Hvordan er det lige at du mener det er "pay to win"?

Der er ingen tanks over Tier 8, intet udstyr og intet ammo du ikke kan købe for almindelige credits.
...dvs du kan ikke købe dig til bedre performance, kun "convenience".


Xqual
 
Superbruger
Tilføjet:
07-04-2018 20:40:26
Svar/Indlæg:
718/15
#3 Du har ret.
Men en kamp koster så hurtigt 100.000 credits.
Spillet er pay2win. autoaim scrubs med fuld premium ammo vil ødelægge en bedre spiller udelukkende fordi han betalte for det.
Hvis han ikke betalte ville det sige "ding ding ding ding"


Ciric
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2018 20:46:32
Svar/Indlæg:
1881/22
#4 Du modsiger dig selv.
Autoaim er snyd, og har intet med pay2win at gøre.

Premium ammo kan købes for credits, og det er ikke noget problem at lave credits nok.


Xqual
 
Superbruger
Tilføjet:
07-04-2018 20:50:49
Svar/Indlæg:
718/15
autoaim er ikke snyd. Det er indbygget. Den rammer altid center, og med standard ammo er det et ding, men med premium er det pen :)


Ciric
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2018 20:54:34
Svar/Indlæg:
1881/22
Det er det ikke på pc'en.
...og igen, er det ikke det som gør forskellen.

Du kan ikke få en ingame fordel du ikke kan spille dig til.

Før premium ammo kunne købes for credits, var det pay to win, ja, men ikke længere.


Xqual
 
Superbruger
Tilføjet:
07-04-2018 21:00:17
Svar/Indlæg:
718/15
Hvis du skal spille højere tiers? Så koster det tit og ofte credits at vinde. Medmindre du har en premium konto. Har du ikke en premium konto og vil spille hightiers MEd premium ammo? Så kan du spille 1 kamp, og så fise ned i tiers og tjene tabet tilbage resten af den dag.
Der er forskel på at ramme et bare nogenlunde flat område på din modstander (p2w), og så sigte efter der lille område du rent faktisk kan skyde igennem (vanilla)
Det er fuldstændig ligemeget hvor meget du vinkler din tank, hvis ham der skyder på dig betaler for det.
For slet ikke at nævne premium kits og mad.

Du har mulighed for freeplayer ja. Men den er satme begrænset. MEGET begrænset.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Xqual d. 07-04-2018 21:03:11.


Ciric
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2018 21:04:49
Svar/Indlæg:
1881/22
Så giver du mig jo også ret.
Det du beskriver, er jo NETOP convenience.
...man har lettere ved at skrabe det sammen man skal bruge for at spille endgame kampene, hvis man har en premium account, men man har ikke lettere ved at vinde dem.

(Og en lille biting, selv premium spillere bruger tid i lavere Tiers for at farme credits, og træne crew. Det er pisse ineffektivt at gøre i Tier X )


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Ciric d. 07-04-2018 21:06:15.


Lusingando
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2018 21:08:21
Svar/Indlæg:
171/14
Kig ind i War Thunder istedet! 🤣


Xqual
 
Superbruger
Tilføjet:
07-04-2018 21:12:09
Svar/Indlæg:
718/15
selve kampen kommer an på dit hold.
Men jo det giver en massiv fordel at betale. For det er stort set ikke muligt at gøre det samme som freeplayer. Det tømmer kassen meget meget hurtigt, og så kan man slet ikke.
Der er forskel på at booste din tanks/crews perfomance med 20% og ikke gøre det.
Der er stor forskel på om du overhovedet kan skade din modstander, eller trykke2 og lave skade hvergang imens du kigger væk.
Med de nye superheavies er det blevet endnu værre. Hvad betyder alt det har armor, som gør dig langsom og giver lav dpm? Når ham i den lille tank bare indtaster visa og trykker2 og fjerner det?


gammelgaard_mink
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2018 22:32:37
Svar/Indlæg:
979/49
#1+11 Umildbart lyder det til at I har brug for noget mere træning i World of Tanks.
Premium ammo virker jo ikke altid og da slet ikke, hvis man har nok indsigt i sin egen kampvogn til at vælge de rette kampe og placere sig rigtigt på kamp pladsen. Premium ammo er et must have og man skal bruge det på de rigtige tidspunkter. Jeg har selv personligt omkring 20% premium ammo med til hver kamp, men derfor er det ikke sikkert jeg bruger dem.
Jeg skal da også indrømme at jeg betaler for Premium konto og køber da også lidt credits i ny og næ, men det er mest for at konvertere Free XP og købe udstyr. Alt Premium ammo bliver betalt med credits og efter hver dag jeg har spillet, går jeg som regel hjem med plus på credits kontoen.

#0 Beklager off-topic.


krantrold
 
Bruger
Tilføjet:
08-04-2018 00:12:05
Svar/Indlæg:
16/0
man kommer rigtig langt bare med prem acount
og alt kan fås for sølv så pay to win
naaee ikke rigtigt


#14
jst
 
Superbruger
Tilføjet:
08-04-2018 06:54:22
Svar/Indlæg:
143/18
WoT har været P2W i rigtig lang tid. Selv de mere kendte youtubere er jo efter den måde WG lancerer nye Premium Tanks på.

Jeg er selv "gammel" WoT spiller, men har lagt det på hylden af netop denne årsag.


Ciric
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2018 09:18:08
Svar/Indlæg:
1881/22
Pay to win, indikerer at du vinder fordi du betaler.
Det er jo ikke tilfældet.
(Jeg taler naturligvis udelukkende om Tier X).

...og så bliver jeg lige nødt til at kommentere på det med Youtubere.
Jeg kunne ikke være mere ligeglad.
Bare fordi folk er kendt på YT, betyder det ikke at de har ret i deres udtalelser 🤡


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Ciric d. 08-04-2018 09:18:34.


Xqual
 
Superbruger
Tilføjet:
08-04-2018 09:41:47
Svar/Indlæg:
718/15
#15 der er jo ingen spil man vinder fordi man betaler.
Men du køber dig til en kæmpe fordel. DET er pay2win.
Og du har massive fordele som en freeplayer ikke har. Uanset hvor meget du kan købe for credits. For du har ganske enkelt ikke råd til at spille tierX på standard account.
Samtidig så tilkøber du dig nobrain ammunition, premium kits og mad osv osv osv.
World of tanks er et reelt p2w spil, da din fordel ved at bruge penge kontra ikke at bruge penge. Er enorm.


#17
jst
 
Superbruger
Tilføjet:
08-04-2018 13:00:35
Svar/Indlæg:
143/18
#16: SPOT ON.
#15: Gætter på du spiller WoT, betaler for en del af det du bruger, og søger en form for accept af at det ikke gør dig til en "P2W" spiller. Du behøver ikke pensle det yderligere ud. Har læste alle indlæg, og jeg er IKKE enig i dine holdninger vedr WoT/P2W, og bliver det ALDRIG. WoT ER P2W og har været det længe. Som FAME vill ha sagt: DEAL WITH IT.


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2018 18:17:04
Svar/Indlæg:
3385/80
#16 Det er netop grunden til at jeg droppede WoT.


animal-mik
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2018 09:25:06
Svar/Indlæg:
908/160
yep - p2w - er det desværre blevet til.
Jeg har droppet WOT - og det hurtige gameplay.
Er dog hoppet på WOWS med nogle kammerater ;)

Ikke så "stresset" spillespil..


Ciric
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2018 09:39:33
Svar/Indlæg:
1881/22
#17
Du kunne ikke ramme mere forkert.

Jeg har aldrig betalt for WoT og spiller det kun casual i ny og næ.

...find et andet sted til dit forudindtaget teenage pis. HOL vil sikkert passe fint til dig.

#16, ikke korrekt.
Du kan godt lave credits nok.


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2018 09:53:08
Svar/Indlæg:
3385/80
#20 Må vist være på plads med et: Slap dog af.


#22
jst
 
Superbruger
Tilføjet:
13-04-2018 15:18:28
Svar/Indlæg:
143/18
#20: LOL, bare LOL........

Er 46, så måske hol ikke lige er mig. Prøv at kigge lidt indad og læs hvad andre mener. Kunne godt synke ned på dit niveau, men det er jeg vokset fra. Måske du osse når dertil en dag.
God weekend.


neemos
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
13-04-2018 15:51:02
Svar/Indlæg:
1129/307
@ALLE

Lad os lige finde kammertonen her, i har forskellige meninger, men i er vel over 12 år gamle right?

Pænt sprog og videre :)

Mvh Neemos, crew


Biostud
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2018 21:04:26
Svar/Indlæg:
2897/83
For Update 1.0.1, we’re planning to disable purchasing Premium shells and consumables with Gold. And that’s just the first step as it will take some time to completely phase out the number of shells acquired with Gold. This is when the state of “shell economics” settles down and we can go ahead with rebalancing.


Xqual
 
Superbruger
Tilføjet:
14-04-2018 11:33:10
Svar/Indlæg:
718/15
#24 det er da en start. Det ændrer bare ikke noget, når man kan købe credits for penge :)
Så er vi jo lige vidt.


Raskolnikov
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-04-2018 21:02:55
Svar/Indlæg:
1321/45
Jeg stoppede selv med WOT for 6 mdr siden, af samme årsager som de andre herinde.

Dog synes alligevel at det bør tilføjes, at man GODT kan klare sig "økonomisk" på tier 7 og nedefter, hvis man bare er nogenlunde til spillet, og måske endda tier 9, hvis man er god. Tier 8 er bare røv og nøgler, og tier 10 går ikke ret længe uden at betale.