3-kunder får ikke, hvad de betaler for

Diverse d.  08. november. 2007, skrevet af System 11 Kommentarer.  Vist: 502 gange.


3's absolutte flagskib, når det gælder abonnementer, er X-series Gold, men nogle kunder kan ikke få fuldt udbytte af abonnementet grundet tekniske problemer. Derfor kan de ikke få adgang til nyhedspakken, som ellers blev relanceret i går med flere nye nyhedsleverandører.

3's pressechef, Stine Green Paulsen, afviser midlertidigt, at der er tale om et generelt problem med X-Series Gold. Det havde 3's kundeservice ellers oplyst til en kunde:

”Det er en fejl, som nogle få er ramt af, så det er ikke alle, der ikke kan få adgang til nyhederne. Det drejer sig ligeledes heller ikke om en bestemt type mobiltelefon,” oplyser hun, og afviser selv, at det for eksempel skulle være et problem, der har med Nokia N95 at gøre.

En 3-kunde, som har henvendt sig til ComONs søstersite Mobil, fortæller, at problemet har været der i flere måneder. Men selvom 3 er klar over problemet, gives der ikke afslag i prisen.

Stine Green Paulsen fortæller dog, at kontakter man 3 og siger, at man ikke har haft adgang til nyhedspakken, så får man beløbet for denne tjeneste refunderet.

En kunde kontaktede jer for over en måned siden vedrørende disse problemer, men de er ikke blevet løst endnu. Er det rimeligt, at der skal gå så lang tid?

”Nej, overhovedet ikke, men jeg kender jo ikke til den konkrete sag. Man skal ringe til vores kundeservice.”

En kunde oplyser også, at han får besked på at betale for at få adgang til nyheder, erotik og film, selvom de har X-Series Gold, som skulle fri adgang til den type indhold?

”Så er hans abonnement forkert proportioneret. Accepterer man alligevel at betale, kan man få beløbet krediteret, hvis man henvender sig til vores kundeservice. De kan se, hvis man er sat op til et abonnement, hvor man ikke skal betale for disse tjenester," siger Stine Green Paulsen.

3 oplyser ligeledes, at de tager en ny teknisk løsning i brug sidst på måneden, hvor denne type fejl ikke skulle fremkomme.




Link: http://warehouse.ncom.dk/lbb.php/1001/2399254325/MjAwNy0xMS0wOCxod3Rkaw==/aHR0cDovL3d3dy5jb21vbi5kay9pbmRleC5waHAvbmV3cy9zaG93L2lkPTMzNDk4

Nyhed leveret af http://Comon.dk
Lohse
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2007 17:34:47
Svar/Indlæg:
1178/88
3 er noget lort. Jeg så dem i basta... Seriøst!!!


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2007 17:54:30
Svar/Indlæg:
7263/260
3 er bare generelt noget lort, kan kun være enig i hvad artiklen siger.


MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
08-11-2007 17:56:41
Svar/Indlæg:
5039/109
Three is a latterligt number...


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
08-11-2007 18:00:17
Svar/Indlæg:
1297/50
Har to abo hos 3 og de stinker, har ikke haft andet end problemer med de abo. Dækker ikke engang hvor jeg bor, og har problemer med at sende og modtage i tid og utide.


Gavstrik
 
Superbruger
Tilføjet:
08-11-2007 18:02:25
Svar/Indlæg:
650/97
De af mine venner, som har 3, har alle haft problemer, og skiftet efter kort tid.


henrikh
 
Overclocker
Tilføjet:
08-11-2007 18:49:01
Svar/Indlæg:
29/0
Tja det utroligt så forskellige opfattelser man kan have af et firma. Har haft 3 i 1 ½ år tids nu, og er mere end tilfreds :)


CrazyEyes^DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2007 19:14:50
Svar/Indlæg:
2388/52
herre gud, de problemer de nævner har da altid været der, især det med at man skal betale for samtlige tjenester selvom man har 3guld - de lover højt og tydeligt, at de nok skal ordne det hver gang man ringer ind til kundeservice, tror på et tidspunkt at de bevidst satte mig bagerst i køen hver gang jeg ringede.. har haft sindssygt mange problemer med dem og er hoppet tilbage til sonofon som man ved hvad er.


#8
kb
 
Superbruger
Tilføjet:
08-11-2007 21:43:56
Svar/Indlæg:
181/32
jeg har haft 3 de sidste 4 måneder udne problemer MEN, det ændrer nu ikke på at jeg er den der er smuttet når bindingsperioden er overstået.

bruger ikke alle de 3 features, jeg har bare fået en telefon til en fair pris, med masser af minimumsforbrug.

dækningen synes jeg nu ellers har været overraskende god.


murerlars
 
Superbruger
Tilføjet:
09-11-2007 10:56:27
Svar/Indlæg:
1/0
Jeg har haft 3 siden marts i år og har aldrig haft problemer med abonnemenet eller dækning og ang. dækning så bor jeg i en lille flække på 1000 indbyggere i
Himmerland. Jeg er indtil videre tilfreds med dem...


#10
Nuke
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2007 09:11:42
Svar/Indlæg:
146/17
Også jeg har 3 og har haft dem i flere år, syndes det køre top doller...


CrazyEyes^DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2007 11:06:15
Svar/Indlæg:
2388/52
kan godt være jeg bare har været uheldig så.. men har haft 2 mobiler ved dem, K800i og E65, begge gange har de skullet til reparation flere gange. K800i'en var til reparation 5 gange før jeg fik en ny og den nye jeg fik af dem har været inde 2 gange og skal det egentligt igen.. skal bare lige have taget mig sammen.. min E65 var inde én uge efter jeg fik den, den brød simpelthen ned konstant, og skyderen var ved at falde af, men det var en fabrikationsfejl. 5 minutter efter jeg fik den tilbage fra reparation, gik den virkeligt totalt ned. den kunne intet overhovedet! den meldte generel fejl uanset hvad man gjorde. så den var inde 2 måneder i træk hvor at K800i'en har været inde i 5 måneder i alt på de 6 måneder jeg havde abonnement på den.

ang. selve abonnementet, har jeg, gennem hele min abonnements tid hos dem, skullet betale for tv og alt det andet pånær saldoservice som jeg så nøjedes med at bruge. havde 3guld, fri sms, 0på3.

De 5 måneder som K800i'en var inde, SKULLE jeg betale 399,- hver måned. Det blev 1995,- som de ikke ville dække trods for at jeg ikke kunne bruge simkortet eller telefonen i de 5 måneder.

Og så da jeg fik min E65 og håbede på, at de havde fået styr på alle deres problemer, så opretter de sgu et forkert abonnement til mig og vil ikke dække det, dog skal jeg ikke betale noget for at få det abonnement som jeg på papiret skulle have. Noget kan de dog indse er deres fejl!

Nu har jeg så et simkort, hvor abonnementet er blevet fjernet og hvor jeg bare skal betale for forbruget, men hjælper mig ikke meget når jeg stadig får brev om at jeg skal betale 399,- for at have det trods det kun ligger i min E65'er og er tændt selvom jeg intet dataforbrug har hverken ind eller ud.