Overclocking
Det er ikke meget mere, det var muligt at presse ud af chippen, den er ret hårdt presset i forvejen, men 60Mhz på kernen og 17Mhz på hukommelsen blev det til, som burde kunne oppe ydelsen en lille smule.
3Dmark:
Det er ikke meget der sker her, men det er heller ikke et voldsomt stort overclock.
3Dmark:
I Ice Storm er det faktisk gået baglæns, og i Fire Strike rammer vi faktisk det samme resultat, det er kun i Cloud Gate, der er hentet en lille smule.
Alice: Madness Returns:
Både minimum og maksimum er faktisk blevet dårligere, mens gennemsnittet er trukket en lille smule op.
Battlefield 3:
Minimum er igen gået ned, mens resten er gået en smule op.
Crysis 3:
Endnu en gang ser det ikke ud til, at overclocket har givet noget, det har nærmere gjort ydelsen værre.
Dead Island:
Spillet Dead Island kan bruge overclocket en smule, hvor der ses forbedringer hele vejen igennem, men mest i minimum FPS, som også er den, vi gerne ser hævet.
Deus Ex: Human Revolution:
Deus Ex skalerer ikke ret godt med overclocket, og minimum FPS ryger under de magiske 30.
Resident Evil 6:
Igen en minus skalering ved et overclock desværre.
Tomb Raider (2013):
Her må vi sige, at ydelsen faktisk er den samme med og uden overclock.
Strømforbrug:
Overclocket trækker ikke meget ekstra strøm, men jeg kan desværre ikke denne gang sige, at overclocket retfærdiggør det ekstra strømforbrug, da vi ser rigtig meget minus skalering.
Temperatuerer:
Kortet er blevet en smule varmere, men blæser hastigheden er ikke skruet op, så kortet er stadig tæt på lydløst, desværre er det igen unødig varme, da overclocket ikke rigtig skalerer i den rigtig retning.